n
דף הבית / צרכנות / איך להיפטר מהתיקנים אחת ולתמיד באדיבות פשפשג'וק

איך להיפטר מהתיקנים אחת ולתמיד באדיבות פשפשג'וק

עונת הקיץ היא העונה שבה מתחילים להופיע בבתים הפרטיים חרקים ומזיקים שונים. אחד מסוגי החרקים שניתן למצוא בכל בית פרטי הם כמובן התיקנים.

ליעד מרום- איך להיפטר מתיקנים
צילום:canva

מדובר על חרקים שמרתיעים כל אדם שפוגש בהם, אך מעבר לכך, הנוכחות שלהם בבית יכולה לפגוע בבריאותם של דיירי בני הבית. בכל מקרה שבו אתם מגלים תיקנים בביתכם, חשוב מאוד שתדעו שלא די בלרסס אותם בחומר ריסוס ייעודי שרכשתם בחנות או לנסות לטאטא אותם מחוץ לבית. בכדי להיפטר מהם אחת ולתמיד יש לבחור בהדברה מקצועית, שתסייע לכם להיפטר מהתיקנים שבביתכם באופן הרמטי, יסודי ואיכותי.

מדוע חשוב לבחור בהדברת תיקנים?

גם אתם לא מאותם האנשים שנרתעים מאוד מתיקנים, חשוב שתדעו שכאשר מופיעים בביתכם תיקנים, יש צורך להיפטר מהם. חיים בנוכחות תיקנים בבית הם  לא חיים בריאים. התיקנים עלולים להשאיר את הגללים שלהם במוצרי מזון, דבר אשר יכול ליצור לא מעט חיידקים במוצרי המזון ובביתכם כולו. החיידקים הללו עלולים להסב נזק לבריאות שלכם ולכן, אין ספק שחשוב מאוד להיפטר כמה שיותר מתיקנים ובצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת, נוכחותם של תיקנים בבית היא פשוט לא דבר אסתטי. וכמובן שמרבית האנשים נרתעים מתיקנים. הם ידועים כחרק לא סימפטי בלשון המעטה. אם אתם תוהים כיצד להיפטר מהתיקנים שבביתכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, לפני שאתם מנסים אמצעי הדברה ביתיים וחובבניים שקראתם עליהם באינטרנט, כדאי שתדעו שמדובר על דרכים שלא באמת יעילות במקרה של ריבוי תיקנים בבית. חשוב מאוד שתפנו לחברת הדברה אשר מבצעת הדברת תיקנים מקצועית.

כיצד מבצעים הדברת תיקנים?

הדברת תיקנים יכולה להתבצע בשיטה הכימית שבה פשוט מרססים חומר רעיל במינון התואם למיגור התיקנים מהבית. כמובן שחשוב מאוד לפזר את החומר הרעיל בצורה בטוחה ובמינון מדויק על מנת שלא לסכן את דיירי הבית. כיום, מלבד שיטת ההדברה הכימית ניתן לבחור בשיטת הדברה בחומרים ירוקים, אשר מהווים חומרים פחות מסוכנים לאיכות הסביבה ולבעלי חיים אחרים שהם אינם תיקנים או חרקים כגון: אם יש לכם כלב בבית, חומרי ההדברה הללו לא יהיו מסוכנים עבורו. כמובן שלכל שיטה יש את אחוזי ההצלחה שלה וחשוב מאוד בטרם בוחרים בחברת הדברה כלשהי אודות כל שיטה, על מנת לבחור בשיטת ההדברה המתאימה ביותר לביצוע בביתכם וכמובן, היעילה ביותר. הדברת תיקנים מקצועית אמורה להרחיק את התיקנים מביתכם לפרק זמן משמעותי מאוד.

כיצד בוחרים חברת הדברה עבור הדברת תיקנים?

אם החלטתם להדביר את התיקנים מביתכם, חשוב מאוד שלא תתפשרו על כל חברת הדברה באשר היא. חברת ההדברה חייבת להציע מדבירים בעלי רישיון מדביר בתוקף. זה מהפן החוקי. מלבד זאת, על חברת ההדברה להיות מאוד מקצועית ובעלת יכולת להתמודד עם כל סוג של תיקנים בביתכם בצורה הטובה ביותר. מכיוון שניתן למצוא כיום כמה סוגי תיקנים על חברת ההדברה להיות מנוסה בתחום ההכרות עם סוגי התיקנים השונים ועם פעולות ההדברה הרלוונטיות לכל סוג של תיקן. לכן, בטרם אתם בוחרים בחברת הדברה, כדאי מאוד שתבדקו האם מדובר על חברה מקצועית, אמינה ואיכותית בכל הנוגע להדברת תיקנים. האם החברה בעלת ותק וניסיון בתחום, האם מדובר על חברה שניתן למצוא עליה המלצות ברשת ויש לה מוניטין חיובי והאם הבחירה באותה החברה אכן תסייע לכם להיפטר מהתיקנים שבביתכם אחת ולתמיד. רק לאחר שתבדקו את כל הנתונים שהוזכרו לעיל, תוכלו לבחור בחברת ההדברה הטובה ביותר עבור הדברת התיקנים שבביתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות