n
דף הבית / עסקים בכותרות / כתיבת מאמרים איכותיים

כתיבת מאמרים איכותיים

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם משקיעים בקידום שלו ובבניית בסיס התוכן שלו, האם יש באמת ערך לאיכות התוכן בעולם הקידום?

כתיבת מאמרים
צילום:freepik

אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם משקיעים בקידום שלו ובבניית בסיס התוכן שלו, ורצוי מאוד שכך אתם אכן עושים, אתם בוודאי מכירים את הקרב האינסופי בין כתיבת מאמרים איכותיים ובין כתיבה של אינספור מאמרי ג'אנק. האם יש באמת ערך לאיכות התוכן בעולם הקידום? וגם אם כן, האם התוכן שלכם אמור לשרת אך ורק את מטרות הקידום האורגני שלכם? האם בכלל יש אפשרות להצליח במרחב העסקי על בסיס אסטרטגיה מובנת שכל כולה מתבססת על היעדר איכות לטובת כמות? את התשובות תוכל לקבל ממש כאן בשורות הבאות.

 

אסטרטגיה של איכות נמוכה – האם אלה באמת אתם?

על אף שבעלי עסקים בוחרים להתעלם מכך, קהל היעד שלנו יודע היטב להבחין באיכות שאנו מציעים והוא מבחין בכך דרך כל רמז שהוא רק יכול לקבל. ישנם אתרי אינטרנט שמהרגע שבו נכנסים אליהם, אפשר לזהות אסטרטגיה מובנת ומסודרת שכל כולה מבוססת על איכות נמוכה – תוכן מנוסח גרוע, שגיאות כתיב, תוכן חסר, תוכן לקוני וחסר ערך, הרבה מילים שלא אומרות כלום וכן הלאה. לעומת זאת, ישנם אתרים שבמשפט אחד שמפורסם בדף הבית, מצליחים לקנות אותנו לחלוטין וככל שנמשיך לקרוא בהם תוכן נוסף, כך נשתכנע יותר ויותר. אדם המבקר באתר עושה זאת במטרה להכיר את העסק שעומד מאחוריו, והוא בוחן כל פיפס וכל רמז שהוא יכול לאסוף בדרך. כל דבר שמרמז על איכות נמוכה יכול להוביל לנטישה מידית של הקורא את האתר, כך שגם אם הצלחנו להביא אותו אלינו מהמיקום הראשון בגוגל, הרי שלא עשינו בכך כלום, וזאת סיבה מספיק טובה להשקיע בתהליך קבוע של כתיבת מאמרים איכותיים בלבד.

 

האם תוכן לא איכותי יכול לסייע לנו במשהו?

ההנחה הרווחת היא שהתוכן נבחן על ידי גוגל בצורה טכנית בלבד, כך שאפשר להעלות כמויות גדולות של תוכן ג'אנק חסר ערך וזה עדיין יעשה את העבודה בקידום האתר בגוגל. בפועל, הנחה זו לא יכולה להיות רחוקה יותר מהאמת. גוגל יודעת היום לנטר את התוכן ולדרג את רמת האיכות שלו, כך שגם בהיבט של קידום אורגני, ללא כתיבת מאמרים איכותיים לא תוכלו להגיע רחוק. אבל עוד מעבר לכך, מה שבאמת צריך לעניין אתכם, עוד מעבר למיקום שלכם בגוגל, היא היכולת שלכם להמיר את המבקרים באתר ללקוחות משלמים ופה אין כבר שום סיכוי שתוכלו לעשות את זה על בסיס מאמרים שהם לא איכותיים. הקוראים שלכם בוחנים אתכם בכל מילה והם מחפשים את העוגן שיעניק להם את הביטחון לעשות אתכם עסקים. אם אתם לא יודעים לספק להם את העוגן הזה על בסיס כתיבת מאמרים איכותיים, זה לא משנה מה יהיה המיקום שלכם בגוגל, הרי שכל מי שיגיע לאתר, יצא ממנו באותה המהירות ובאותה החלטיות.

לחצו כאן לכתיבת מאמרים BEST LINKS

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות