n
דף הבית / עסקים בכותרות / מה עושים עם הרכב הישן? מכירת רכב לפירוק היא האופציה עבורכם!

מה עושים עם הרכב הישן? מכירת רכב לפירוק היא האופציה עבורכם!

אם יש לכם רכב שעבר תאונה ויצא מכלל שימוש, או סתם רכב ישן שכבר סיים את חייו בעולם, אולי כדאי לכם לשקול למכור אותו לפירוק

רכב לפירוק
צילום:freepik

במאמר הב נסביר מה זה בכלל פירוק רכבים, איך לוקחים את הרכב לפירוק וגם, כמה תרוויחו מזה? כל התשובות.

מכירת רכב לפירוק – מה זה בכלל?

אם הרכב שלכם יצא מכלל שימוש כתוצאה מתאונה (חלילה) או שהוא פשוט רכב ישן ששבק חיים, תוכלו למכור אותו לפירוק. מדובר למעשה בשלב האחרון של חיי הרכב שלכם, שבו יפרקו אותו ויוציאו את כל חלקי החילוף שלו. את חומרי הברזל אגב, יעבירו לגריטה.

כעת כל תפקידו של הצוות המקצועי שאמון על התהליך הוא למיין את חלקי החילוף לחלקים תקינים ולחלקים לא תקינים. את החלקים התקינים הצוות המקצועי יקנה מכם בכסף מזון, ואת החלקים התקולים הוא יעביר למחזור, על מנת שלא לפגוע באיכות הסביבה.

איך הרכב שלכם יגיע למגרש הפירוק?

אתם ודאי שואלים, אם הרכב שלכם יצא מכלל שימוש, איך הוא יוכל להגיע בכלל למגרש רכבים לפירוק אז כן, אנשי המקצוע שעוסקים בתחום מודעים לעובדה שאתם מוכרים את הרכב לפירוק מכיוון שהוא לא יכול לנסוע.

מגרש פירוק הרכבים יספק לכם על חשבונו גרר שכל תפקידו יהיה לשנע את הרכב שלכם למגרש הפירוק, על מנת להתחיל בעבודה כמה שיותר מהר. בכל אופן, לא כל המגרשים מספקים את הגרר על חשבונם, כך שמומלץ לכם לברר מה המדיניות שלהם מראש על מנת להימנע מאי נעימות.

בואו נדבר קצת על מספרים

תראו, אתם לא הולכים להיות עשירים מהתהליך, אך זה בוודאי ישתלם לכם, במיוחד ביחס לחלופות שעומדות בפניכם. אז מה החלופות? בגדול תוכלו להעמיד את הרכב ואולי לקבל על זה קנס כספי. בנוסף, תצטרכו להמשיך ולשלם עליו טסט ורישיון רכב. לא חבל?

עבור חלקי החילוף התקינים הצוות המקצועי ישלם לכם כסף מזומן. בנוסף, תוכלו לקבל החזר על אגרת הרישוי שכבר שילמתם, כך שאם לוקחים בחשבון את כל השיקולים, זה בוודאי ישתלם לכם.

מתי תצטרכו למכור את הרכב לפירוק?

ברוב המקרים אנשים נאלצים למכור את הרכב לפירוק בגלל תאונה שהוציאה אותו מכלל שימוש. אז במידה וזו הסיטואציה, אנחנו כמובן מקווים ומייחלים שאתם בסדר ושאין נפגעים בנפש.

במקרים אחרים מדובר בדרך כלל ברכבים ישנים שיצאו מכלל שימוש ופשוט אין טעם והצדקה כלכלית להחזיק אותם יותר.

לא משנה באיזו סיטואציה תצטרכו למכור את הרכב לפירוק, כמות חלקי החילוף התקינים שהוא יכיל תשפיע באופן ישיר על הסכום שתקבלו.

זה הכל, כל שנותר לכם זה ליצור קשר עם איש מקצוע בתחום, למכור את הרכב שלכם לפירוק ולהתקדם לרכב הבא שלכם.

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חקירת היעילות של שמן CBD בהקלה על תסמיני פיברומיאלגיה: סקירה מקיפה של מחקר רפואי

תפריט נגישות