n
דף הבית / בקעת אונו / בקעת אונו עסקים מומלצים / איך פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק יעזרו בהליך הפרסום?

איך פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק יעזרו בהליך הפרסום?

פרסום עסקים מאז ומתמיד היה דבר חשוב מאוד עבור כל עסק

ipad-605440_640
צילום: PIXABAY

בעוד שבעבר פרסום עסקים התמקד בעיקר בדרכים כגון: מודעות בעיתונים, חלוקת פליירים, מודעות רחוב, פרסומות ברדיו ולבעלי עסקים אמידים מאוד מבחינה כלכלית גם: פרסומות בטלוויזיה, הרי שכיום באמצעות האינטרנט כל עסק יכול לפרסם את עצמו בצורה הרחבה והטובה ביותר וזאת מבלי שיהיה לו תקציב גדול מדי לצורך פרסום ושיווק. אין ספק שהאינטרנט מהווה כיום את הכלי החזק והיעיל ביותר לצורך פרסום עסקים. מרבית קהלי היעד של מרבית העסקים כיום גולשים באינטרנט ואף מחפשים מוצרים או שירותים אשר הם זקוקים להם באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט ובפרט באמצעות גוגל. לכן, כל עסק חייב להנכיח את עצמו באינטרנט ולשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר, בפלטפורמות הרלוונטיות באינטרנט.

 

פרסום בגוגל- כיצד?

כיום ניתן למצוא פלטפורמות שונות עבור פרסום עסקים באינטרנט, כאשר הפלטפורמות היעילות ביותר הן: גוגל והרשתות החברתיות. כולנו יודעים שכאשר אנו מעוניינים לחפש מידע כלשהו, מוצר כלשהו, עסק כלשהו, שירות כלשהו שאנו זקוקים לו או כל דבר אחר, אנחנו פונים מיד לגוגל בכדי לקבל זאת. מנוע החיפוש גוגל מציע לנו את תוצאות החיפוש הרלוונטיות ביותר לחיפוש שלנו וזאת באמצעות האלגוריתם של גוגל. מלבד תוצאות החיפוש האורגניות אשר מציג בפנינו האלגוריתם של גוגל בהתאם למילות החיפוש שחיפשנו באמצעותן בגוגל, גוגל מציע כיום לכל עסק אפשרות לפרסם מודעות ממומנות אשר יופיעו במהלך חיפוש רלוונטי של גולש. במה בעצם מדובר? כל עסק יכול לבחור בשיטת הפרסום הממומן בגוגל אדוורדס, להשקיע תקציב כלשהו בקמפיין ממומן, ליצור מודעה או מודעות אטרקטיביות ולהגדיר עבורן מילות מפתח. כאשר גולש מחפש עסק, מוצר או שירות באמצעות מילות המפתח שהוגדרו לקמפיין, גוגל יכול להציע לו את המודעה הממומנת בין תוצאות החיפוש הממומנות אשר מופיעות בראש הדף הראשון של תוצאות החיפוש. בעל העסק איננו משלם בכל פעם שהמודעה מופיעה בפני גולש, אלא רק אם הגולש הקליק על המודעה.

פרסום בגוגל הוא דבר יעיל מאוד עבור כל עסק אשר יש בידו תקציב נמוך יחסית עבור פרסום ושיווק באינטרנט והוא מעוניין להשיג תוצאות מיידיות. כמו כן, על עסק המעוניין לפרסם באופן ספציפי מוצר או שירות של העסק לתקופה קצרה, יכולה להשתמש בשיטת פרסום זאת.

 

פרסום בפייסבוק- כיצד?

מלבד פרסום בגוגל שמהווה ללא ספק פרסום בעל ערך וחשיבות עבור בעלי עסקים ויכול לשווק אותם בצורה יעילה מאוד כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה, גם פרסום בפייסבוק מהווה כיום פרסום איכותי ויעיל. ראשית כל, כל עסק יכול לפתוח בחינם דף עסקי בפייסבוק. דף עסקי אשר מעלים בו תכנים שונים מדי יום ביומו ואף משתמשים באפשרויות קידום הפוסטים שמציע פייסבוק, כולל פילוח מדויק של כל פוסט שרוצים לקדם, על מנת שהוא ייחשף לקהל היעד המדויק, ללא ספק יכול לפרסם ולשווק כל עסק בצורה הטובה ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2022-10-20 at 18.59.54

פרשת חיי שרה- אהבה ממבט ראשון

תפריט נגישות