n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: יום הולדת 11 לאוראל ילד שעבר חוויה חברתית לא נעימה

גבעת שמואל: יום הולדת 11 לאוראל ילד שעבר חוויה חברתית לא נעימה

מחווה חברתית ויוצאת דופן של חבריו, יחד עם בית ספר מורשת זבולון, עיריית גבעת שמואל והעומד בראשה הצליחה לרגש את התושבים ובעיקר את משפחת ערמה

חגיגת יום ההולדת
חגיגת יום ההולדת. צילום: עיריית גבעת שמואל

אוראל ערמה , ילד מקסים תושב העיר גבעת שמואל חווה לאחרונה חוויה חברתית לא נעימה מצד חבריו. בעקבות פרסום ברשתות החברתיות על יום הולדתו ה-11, החלטנו יחד עם כמה מתושבי העיר המופלאים, לארגן לו חגיגת יום הולדת מיוחדת וכייפית באולם בית הספר מורשת זבולון, בו הוא צפוי ללמוד בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

אי אפשר היה שלא להתרגש מלראות את האהבה העצומה והתמיכה שקיבל היום מהתושבים, מבני נוער, מחברים וכמובן גם מראש העיר יוסי ברודני וחברי מועצת העיר משה מרר ומיכל נתנאל, שבאו כדי לשמח את אוראל.

*ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני*: "ברצוני להודות לאתי סומך מנהלת האגף לשירותים חברתיים, למוטי סגל מנהל אגף החינוך שלנו, למיכל נתנאל חברת מועצת העיר, לורד פרץ מנהלת יחידת המתנדבים העירונית, לכל המתנדבים והמתנדבות המקסימים שלנו ולכל תושבי גבעת שמואל שלקחו חלק באירוע החשוב והמרגש הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות