n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: הותקנו גלאי עשן בבתים של שורדי שואה

גבעת שמואל: הותקנו גלאי עשן בבתים של שורדי שואה

כ-100 גלאי עשן הותקנו השבוע ע"י עובדי התחזוקה של העירייה, בביתם של שורדי השואה בעיר. פרויקט התקנת גלאים הינו חלקת ממאמץ הסברתי ארצי, אודות חשיבות הימצאות גלאי עשן בבתי מגורים, בדגש על אוכלוסיית זו

מבצע התקנת גלאי עשן בגבעת שמואל
מבצע התקנת גלאי עשן בגבעת שמואל

עובדי מחלקת התחזוקה של עיריית גבעת שמואל יחד עם לוחמי האש מתחנת כיבוי והצלה בני ברק, יצאו השבוע למבצע התקנת גלאי עשן בבתים של ניצולי שואה ברחבי העיר.

נתוני העבר מלמדים כי האוכלוסיות הפגיעות ביותר משריפות הפורצות בבתים, הם בני הגיל השלישי. פרויקט התקנת גלאים הינו חלקת ממאמץ הסברתי ארצי, אודות חשיבות הימצאות גלאי עשן בבתי מגורים, בדגש על אוכלוסיית זו. גלאי העשן מתריע באמצעות צפצוף על התפתחות שריפה עוד בשלביה הראשונים ובכך מאפשר זמן תגובה ומילוט.

אתי סומך, מנהלת אגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעת שמואל: "בריאותם ושלומם של בני הגיל השלישי בעיר נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו כאגף. אנו מקדמים עבורם יוזמות רבות במהלך השנה, כמו גם בתקופה מורכבת ומאתגרת זו של הקורונה על מנת לשמור ולשפר את יכולתכם התפקודית ולעשות ככל הניתן כדי לחזקכם במישור האישי, המשפחתי והקהילתי. ברוח זו, נמשיך לפעול עבורם ולהעניק להם את כל התמיכה והסיוע הנדרשים, על מנת להבטיח שאיכות חייהם תישמר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות