n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / בפעם הראשונה: פסטיבל בירה יתקיים מחר באור יהודה

בפעם הראשונה: פסטיבל בירה יתקיים מחר באור יהודה

לאור התחלואה המזנקת: כניסה תתאפשר לבעלי תו ירוק או למחזיקים בבדיקת קורונה שלילית, בעירייה ממליצים לעטות מסכות, אם כי על פי הנחיות משרד הבריאות בשלב זה עדיין אין חובה לעטות מסכות במרחב הפתוח

פסטיבל בירה. צילם: רועי אלמו
פסטיבל בירה. צילם: רועי אלמו

מחר (5.8 יום חמישי) יתקיים פסטיבל הבירה באור יהודה, אירוע שמתקיים בעיר בפעם הראשונה. הפסטיבל יתקיים ברחוב אבי ואביב באיזור התעשייה הדרומי בין השעות 18:00 עד 23:00. לאור התחלואה המזנקת: כניסה תתאפשר לבעלי תו ירוק או למחזיקים בבדיקת קורונה שלילית, בעירייה  ממליצים לעטות מסכות, אם כי על פי הנחיות משרד הבריאות בשלב זה עדיין אין חובה לעטות מסכות במרחב הפתוח.

במסגרת האירוע יוצעו כ-40 סוגים שונים של בירות בוטיק.
בין היתר אפשר ניתן למצוא בירות של מבשלות ישראליות כגון: מלכה ונגב ובירות בינלאומיות ממגוון רחב של מדינות כגון בלגיה, גרמניה, ארה"ב צ'כיה, ועוד. שבין היתר יוצעו סגנונות שונים של בירות: חיטה, ipa, לאגר, פירותיות בעלות אחוז גבוה או נמוך של אלכוהול.

לצד הבירות יוצעו גם דוכני מזון (כשר): צ'יפס אמסטרדם, תפוחי אדמה בתוך קונוס הכוללים ים רטבים, נקניקיית עוף או בקר בלחמניה, The Vegan Point: ההמבורגר אשר שיגע את המדינה ביונד מיט  ועוד.
בפסטיבל יופיע דודו טסה (מי שאמור היה להופיע בפסטיבל הוא רותם כהן, אך הוא חלה ונאלץ לבטל את הופעתו),  עוד לפני כן יופיע הרכב הקאוורים "אוברטון" עם להיטים מכל הזמנים. לאורך כל הערב תתקיים מסיבת dj.

קצת צ'יפס בפסטיבל בירה. צילם: רועי אלמו
קצת צ'יפס בפסטיבל בירה. צילם: רועי אלמו

 

במסגרת הפסטיבל יהיו מיצגי רחוב ומתחמי ישיבה הכוללים ספסלים ושולחנות אבירים. הכניסה למתחם חופשית.

ראש העיר, ליאת שוחט: "אני שמחה לקיים בפעם הראשונה בעיר את פסטיבל הבירה, אירוע שמיועד בעיקרו לצעירים אבל לא רק. אחת המטרות שלנו באירוע היא להמשיך ולייצר לתושבים אלטרנטיבת בילוי ראויה בעיר ולחזק את המיתוג של העיר כמתחדשת וצעירה. אני מזמינה את תושבי העיר ליהנות מפסטיבל ססגוני וצבעוני".

שימו לב כי מספר המקומות באירוע מוגבל ומומלץ להגיע מוקדם ככל שניתן. 

בעקבות קיום פסטיבל הבירה מחר, חניוני אבי ואביב והטרמינל סנטר ייסגרו לטובת התארגנות בימים 4-5 באוגוסט (רביעי וחמישי). שאר החניונים והחניות הציבוריות יעמדו לרשות הציבור הרחב, כולל ברחובות אריאל שרון, חניון אריאל שרון, יוני נתניהו וגולדה מאיר.

כמו כן, העירייה מעמידה אפשרות עבור עובדי איזור התעשייה להחנות היום ומחר (4-5 באוגוסט) בחניון תת קרקעי ברח' יוני נתניהו 4 (בניין OROT) ללא תשלום בקומות מינוס 2 ומינוס 3. הכניסה לחניון תתאפשר בשעות 7:00 עד 13:00 בלבד, ואילו היציאה מהחנייה תתאפשר באופן חופשי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות