n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: לקראת הראשון בספטמבר

אור יהודה: לקראת הראשון בספטמבר

ילקוטים, חולצות בית ספר ואביזרי לימוד חולקו לתלמידי אור יהודה בשיתוף פעולה של עובדים מתנדבים, חברות עסקיות ועמותות

תיק לכל תלמיד
תמונה: מיזם תיק לכל תלמיד
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

אור יהודה לקחה זו השנה השנייה חלק במיזם "תיק לכל תלמיד" בארגון מחלקת ההתנדבות ב"נפגשים" בשיתוף מתנדבי העיר. הפעם לחלוקת התיקים הצטרפו גם חולצות בית ספר, אביזרי לימוד ולוח חלומות אותו יצרו עובדים מתנדבים בבוקר שכולו התנדבות.
בשבוע שעבר קיימו ב"נפגשים" בוקר של התנדבות עסקים בשיתוף עמותת רוח טובה, כשמטרת המפגש הייתה לחבר עסקים למעורבות חברתית ותרומה לקהילה על ידי שעות התנדבות של העובדים תוך שימת דגש על פעילות חברתית, פיתוח אישי וחיבור לצורכי הקהילה. אל הבוקר הגיעו עובדי חברת "מימון ישיר" ו"מיקרו פוקוס" שסייעו בהכנת ערכות חזרה לבית הספר ויצרו לוח חלומות מעוצב.
השבוע התקיימה חלוקת התיקים של המיזם "תיק לכל תלמיד". אל תיקי היד השנייה שנאספו על ידי תושבים מתנדבים, בהם חופית צמח, נטע מייסלוס ודודו גל הצטרפו גם תיקים חדשים אותם תרמו חברת "מימון ישיר", "מעגל נשים סביון" ו"נותנים באהבה" וכן תושבים מתנדבים שרכשו מכיסם תיקים חדשים. נטע אף גייסה תרומה של מחשבונים מדעיים ורתמה את חברת "ג'ונסון קלין" בעיר שתרמה חומרי ניקוי לטובת ניקוי תיקי היד השנייה.
השנה הצטרפו אל התיקים גם יריד חולצות בית ספר יד שנייה אשר נאספו עם תחילת החופש הגדול בארגונם של ליטל סופר ומני כהן ובסיוע מזכירויות בתי הספר בעיר.

 

הילקוטים
תמונה: הילקוטים
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות