n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: הוקם מרכז קהילתי חדש ונוסף בנווה רבין ויקרא מרכז "ניצנים"

אור יהודה: הוקם מרכז קהילתי חדש ונוסף בנווה רבין ויקרא מרכז "ניצנים"

העירייה הקימה בחודשים האחרונים מרכז קהילתי חדש ונוסף בשכונת נווה רבין שישמש לפעילויות לגיל הרך, לתרבות וספורט, למחול והעשרה לילדים ולמבוגרים ויכלול גם משחקיה לפעוטות. התושבים אורטל כהן ויעקב שלום הציעו את השם של המקום

מרכז נצנים
צילום: עידן גור

עיריית אור יהודה השלימה בימים אלו את הקמתו של מרכז קהילתי חדש הממוקם בשכונת נווה רבין והוא ייקרא מרכז "ניצנים". במהלך החודשים האחרונים עמלה מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך בראשות חגית גולני על הקמתו של המרכז שישמש כמוקד משיכה לתושבי השכונה והאיזור לפעילויות לגיל הרך, פעילויות תרבות וספורט, מחול, העשרה לילדים ולמבוגרים, משחקיה לפעוטות וכדומה. על העיצוב של המקום היה אמון סטודיו "שרית גיטליס אדריכלות ופרויקטים".

 העירייה פנתה לתושבים לקבל הצעות לשם למרכז, כאשר את השם "ניצנים" הציעו שני תושבים – אורטל כהן ויעקב שלום שיקבלו מ"נפגשים" שתפעיל את המקום חוג חינם לחודש במרכז.

 בשנים האחרונות קידמה העירייה הקמה ושיפוץ של מרכזים קהילתיים נוספים ברחבי העיר, כאשר האחרון הושק לפני כשנה בשכונת רמת פנקס עם הקמתו של מרכז אופק. כמו כן, שיפצה העירייה מבנה עירייה ישן והסבה אותו למרכז קהילתי לציבור הדתי-החרדי שנקרא "חברותא".

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "בשנים האחרונות אנו מקדמים הקמה של מבני ציבור וחינוך רבים, כשאנו שמים דגש על הקמת מרכזים קהילתיים לטובת הציבור כדי לקדם פעילויות פנאי ותרבות לכל הגילים ולכל המגזרים. אחרי שנים של המתנה, תושבי שכונת נווה רבין והאיזור יוכלו ליהנות ממרכז איכותי שישרת את הצרכים שלהם וליהנות מפעילויות קהילתיות קרוב מאוד לבית. זו הזדמנות להודות לכל העוסקים במלאכה שהביאו לתוצאה המושלמת הזו".

מרכז ניצנים
צילום: עידן גור

 

מרכז ניצנים
צילום: עידן גור

 

מרכז ניצנים
צילום: עידן גור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות