n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: מקרה קורונה נוסף, הפעם במועדונית יהב היובל

בת ים: מקרה קורונה נוסף, הפעם במועדונית יהב היובל

בעקבות המקרה נכנסו לבידוד 13 ילדים ועוד חמישה אנשי צוות. ראש העיר צביקה ברוט ביקר באורט מלטון ושיגר מסר מרגיע להורים.

צביקה ברוט- צילום דוברות עיריית בת ים
צביקה ברוט- צילום דוברות עיריית בת ים

מעיריית בת-ים נמסר ביום ראשון בערב, כי עובדת במועדונית של הרווחה יהב יובל הפועלת בעיר, התגלתה כחולת קורונה.
החולה, אשר ביקרה במועדונית בפעם האחרונה ביום שני שעבר, דווחה לעירייה בשעות הבוקר כי היא חשה בתסמינים שונים, אך טרם נבדקה.
על פי הנוהל הקיים בעיר, הנהלת העיר פנתה למשרד הבריאות והפנתה את האישה לביצוע בדיקה דחופה שאורגנה על ידי העירייה, בהתאם להנחיית ראש העיר צביקה ברוט. אמש (ראשון), התקבלה תשובה כי האישה אכן חולת קורונה, וכתוצאה מכך הוכנסו לבידוד כל ילדי המועדונית – מהם 13 ילדים ו-5 אנשי צוות.

הילדים, שמגיעים למועדונית בשעות אחר הצהריים, לומדים בעשרה בתי ספר שונים בבת-ים ובתל-אביב. בשלב זה לא נדרש בידוד כלשהו לתלמידי בתי הספר האחרים, אך בעירייה החלו להיערך לביצוע בדיקות מידיות לכל ילדי המועדונית, כפי שנעשה עם ילדי בתי הספר האחרונים שנכנסו לבידוד בימים האחרונים.

במקביל הוחלט בהערכת המצב הלילית שהתקיימה אצל ראש העיר צביקה ברוט, ולאחר שיחה עם הרופאה המחוזית וגורמי מקצוע נוספים, לעדכן את מנהלות בתי הספר כדי להיות עירניים לכל מצב של תסמינים בקרב תלמידים, ליתר ביטחון.
ברוט אף הורה לעדכן גם את ועדי ההורים, וההערכה היא כי מחר יושלמו כל בדיקות הילדים במועדונית. בהתאם לתוצאות הבדיקות יוחלט על המשך הצעדים, כפי שנעשה בכל מוסדות החינוך.

אתמול, הגיע צביקה ברוט אל מוקד קורונה נוסף שהתגלה בעיר- תיכון אורט מלטון, ואחרי פגישה עם אנשי הצוות של התיכון, שיגר הודעת הרגעה בה אמר בין היתר: "הנחת העבודה שלנו היא שיהיו עוד עשרות מקרי הדבקה בעיר בת ים ואין צורך להיבהל. אנחנו ערוכים ברמה הגבוהה ביותר, בתי הספר ערוכים ונקיים ברמה הגבוהה ביותר ואפשר להמשיך ולהגיע אליהם. אני כן מבקש, להמשיך להקפיד על ההנחיות אם זה מסיכות, אלכו-ג'ל, רחיצת הידיים במים וסבון. זה חשוב וזה מציל חיים". כך ברוט אתמול בביקורו בתיכון אורט מלטון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות