n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / המשטרה מזהירה מנוכלים המנסים לפרוץ לבתי קשישים

המשטרה מזהירה מנוכלים המנסים לפרוץ לבתי קשישים

בתקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות בגין התפרצויות לדירות של קשישים בחולון ובבת ים.

פריצה דירה בגדים צילום דוברות משטרת ישראל
צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

בתקופה האחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות בגין התפרצויות לדירות של קשישים בחולון ובבת ים.

במשטרה חושדים כי המפתחות לדירות הושגו על ידי החשודים במרמה ובתחבולה. על פי החשד, הם איתרו ״קורבנות״ קשישים בהם הבחינו במרחבים ציבוריים, ניגשו אליהם וביקשו מהם סיוע בטענה שהם זקוקים למפתח כלשהו לזמן קצר ונענו בחיוב.

העבריין לא זקוק ליותר משניות ספורות על מנת להטביע את דוגמת המפתח על חומר גמיש וכעבור זמן קצר, באמצעות שותפים למעשה, המפתחות משוכפלים והקרקע לפריצה לדירה וגניבה מתוכה מוכשרת. כך, כשבעלי הדירה יוצאים מביתם נכנסים החשודים לדירה דרך הדלת הראשית ומצליחים לגנוב רכוש ככל העולה על רוחם.

טביעת מפתח שיכפול צילום דוברות משטרת ישראל

החומר ממנו משכפלים הפורצים את מפתח הדירה- צילום דוברות משטרת ישראל

ממשטרת ישראל נמסר: "שוטרי משטרת ישראל עמלים ללא לאות ובכל שעות היממה כדי להביא למעצרם של עבריינים המנצלים רגע של היסח הדעת ואת טוב ליבו של אותו קשיש או קשישה ששמחו לעזור להם בצרה. אנו קוראים לציבור להימנע ממסירת מפתחות לאדם זר המבקש זאת ולא משנה מה הסיבה לכך. בנוסף יש להקפיד על קשר עין רצוף עם צרור המפתחות ולהימנע מלהשאיר אותו ללא השגחה במקומות ציבוריים כגון – עגלת קניות (כאשר בצרור המפתחות נמצא גם הצ'יפ לעגלה), שולחנות במסעדות וכיוצא בזה".

  פריצה דירה בגדים צילום דוברות משטרת ישראל

פריצה לדירה- צילום: דוברות משטרת ישראל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות