דף הבית / חדשות משני / חדר המיון בשמיר אסף הרופא במקום הראשון

חדר המיון בשמיר אסף הרופא במקום הראשון

השבוע התבשרו במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא על הצטיינות חדר המיון. ד"ר אסנת לבציון קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא: "אני גאה שהמרכז הרפואי 'שמיר' אסף הרופא זכה כמצטיין מודל תמרוץ של משרד הבריאות 2018 בתחום המלר"ד (חדר מיון) בקרב המרכזים הרפואיים הגדולים בישראל, עם למעלה מ- 90,000 פניות בשנה. רכיבי המודל כללו בין היתר: קיצור זמן ההמתנה עד לטריאז', קיצור זמן ההמתנה עד להחלטה על אשפוז או שחרור, קידום תכניות מחשוב, עידוד הפעלת מערך לטובת המטופל ועוד. תודתי והערכתי לכל הצוותים במלר"ד שעושים לילות כימים במתן שירות רפואי מקצועי ואנושי הטוב ביותר.

חדר המיון הינו קו הטיפול הראשון בבית החולים והוא מהווה חוליה ראשונה בשרשרת הטיפול והודות לשיתוף פעולה עם מחלקות האשפוז הצלחנו להשיג תוצאות כה יפות. אין ספק כי הזכייה של המיון שלנו במקום הראשון בארץ, מבטאת לכולם כי עשייה בשיתוף פעולה, מקצועיות רפואית, מסירות לתפקיד, כבוד למטופל ושירות אנושי, מנצחים כל אתגר ומהווים מפתח חשוב להצלחת המרכז הרפואי שלנו. אני מאחלת לכולנו שנצליח להגיע להישגים מצוינים גם בשנת 2019 ושנעשה תמיד את הטוב ביותר עבור המטופלים שלנו. יישר כוח".

 

מיון אסף הרופא
צילום: באדיבות דוברות המרכז הרפואי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

PHOTO-2022-10-25-11-46-12

חולון: חודש הקשיש במרכז יום לקשיש המעפילים

תפריט נגישות