דף הבית / חדשות העיר משני / שנה לאחר פטירתו: הזמר והיוצר יגאל בשן ז"ל יונצח בראשון לציון

שנה לאחר פטירתו: הזמר והיוצר יגאל בשן ז"ל יונצח בראשון לציון

יגאל בשן. ויקיפדיה

ראש העיר, רז קינסטליך, העביר בקשה לוועדת השמות על מנת שזו תאשר קריאת רחוב על שמו של הזמר האהוב שהלך לעולמו בשנה שעברה.

בשן, יליד שכונת נחלת יהודה התגורר אמנם בתל אביב אך נהג לבקר בשכונה בה נולד ובה רבים עדיין זוכרים אותו כיגאל בשארי.

הידיעה על לכתו הכתה רבים מהתושבים בעיר ובמדינה בכלל בהלם בשל תרומתו רבת השנים לפולקלור התרבותי. בין היתר הוא היה אמון על הלהיטים האהובים: "סיון", "יש לי ציפור קטנה בלב", "בואי נעשה לנו חג" ועוד.

בהודעה שפרסם ראש העיר נאמר: "במלאת שנה לפטירתו של הזמר והיוצר יגאל בשן (בשארי) ז"ל, הגשתי בקשה לוועדה לקריאת שמות לקרוא רחוב על שמו.

בשן יליד העיר, נחשב לאחד היוצרים והזמרים החשובים ביותר במדינת ישראל.

שיריו ויצירותיו הם חלק מפסקול חיינו וראוי שננציח את זכרו למען הדורות הבאים. ועדת השמות תתכנס בחודש הבא על מנת לאשר את ההחלטה".

יו"ר ועדת שמות, המשנה לראש העיר יוסי חממי אמר ל"גל גפן": "הוגשה בקשה על ידי ראש העיר להנצחתו של הזמר היוצר יגאל בשן ז״ל על ידי קריאת רחוב בעירנו,

הבקשה תידון בישיבתה הבאה של וועדת השמות שהנני עומד בראשה.

העובדה שראש העיר עצמו הוא המבקש להנציחו ממחישה את גודל ההערכה ליוצר תושב עירנו וכיצד כולנו ילידי העיר גדלנו יחד עם מילות שיריו וצלילי נעימותיו בקולו המיוחד והנעים.

אני זוכר בילדותי שתמיד כשהוזמן על ידי העירייה ובעיקר על ידי מנהלות אגפי החינוך והתרבות לאירועים בבתי הספר בחגים בעיר ראשון לציון תמיד נאות והופיע בהתנדבות והנעים בשירתו את אירועי העיר לשמחתם הרבה של תושבי העיר.

אין לי צל של ספק שוועדת השמות וההנצחות שהנני עומד בראשה תאשר את הנצחתו של היוצר יגאל בשן ז״ל ותגיש את המלצתה למועצת העיר. יגאל בשן ז״ל תמיד היה הרקע של הנוף בעיר ראשון לציון".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אמרתי ואומר פה בכל פלטפורמה ומדיה אפשרית אם יקראו רחוב על שם יגאל בשן בראשון אין סיבה שגם לא ינציחוצאת זוהר ארגוב ברחוב ועל תרומתו למוסיקה הים תיכונית ישראלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות