דף הבית / חדשות העיר משני / "שנה טובה, שנה שבעה"

"שנה טובה, שנה שבעה"

רונן דמארי

 

החגים בפתח ובעמותת "יד לדל ראשון לציון" נערכים לחלוקת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת.

יאיר מורטוב, יו"ר העמותה מספר: "מטרת הפרויקט לספק את "סלי המזון" אשר מותאמים בהתאם להוראות משרד הבריאות הרווחה. הוצאות רבות הכרוכות בהיערכות לחג, מקשות על המשפחות הנצרכות ואנו משתדלים במלך השנה ובפרט לקראת ראש השנה לתת להם את הסעד התזונתי, כדי לאפשר להם לחוג את חגי תשרי בשובע ובשמחה.

פעילות זו מצטרפת לפעילות סיוע נוספות שאנו מקיימים כל השנה בהן עזר ליולדת הנזקקת –אשר בפרויקט זה אנו מסייעים באספקת מזון וכל הדרוש ליולדת הנזקקת.

קשישים נצרכים רבים ובינם יוצאי ברית המועצות ויוצאי אתיופיה, אשר מקבלים גם הם סעד תזונתי וכאן יש לציין כי יש מחסור במזון וישנם חסרים נוספים להם אנו זקוקים.

מתן סיוע למשפחות ברוכות ילדים שמעבר לסיוע של אספקת סלי מזון, משפחות אלו מקבלות סיוע ע"י סיוע לתלמידים נזקקים אשר מקבלים גם ערכות לימוד, הכוללות ילקוטים וציוד בית ספרי. לאור פניות של יועצות חינוכיות לסיוע במתן מזון, ישנם כיום תלמידים שמגיעים לבית הספר ללא כריך, "ללא ארוחת עשר" וגם כאן העמותה עומדת לימין המשפחות.

קמחא דפסחא –סיוע לנצרכי העיר לקראית חג הפסח.

חג שבע –חג שמח אספקת כל הדרוש למשפחות ע"י מתן "סלי המזון", אשר מאפשרת לנצרכים לקבל את השנה החדשה.

כפי שציינתי, בימים אלו אנו נערכים לגיוס תרומות לשם ביצוע הפרויקט ואני מזמין את תושבי העיר ראשון לציון להצטרף לידידי העמותה ולתת כתף למען הנזקקים. אנו מאמינים כי יחד כקהילה, חובתנו לעמוד לימין החלש לימין הנצרך וכולנו תקווה שאכן נעמוד במשימה. אנו מברכים את ציבור התושבים בברכת כתיבה וחתימה טובה.

באתר העמותות ניתן לעיין אודות העמותה ומסמכי העמותה, כולל מאזנים ניהול תקין לעמותה פטור לעניין תרומות לפי סעיף 46".

 

ניתן לסייע ע"י העלאת תרומה איש כנדבת לבו בהעברה בנקאית לחשבון העמותה לבנק אוצר החייל 392, מ.ח. 096021 ע"ש עמותת יד לדל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות