דף הבית / חדשות העיר משני / שיתוף פעולה בין העירייה לעמותת "חברים לרצף"

שיתוף פעולה בין העירייה לעמותת "חברים לרצף"

רונן דמארי

 

בימים האחרונים נרקם שיתוף פעולה חדש בין עיריית ראשון לציון לעמותת "חברים לרצף". מדובר בעמותה אשר נוסדה על ידי 5 הורים ואח אחד לילדים על הרצף האוטיסטי. העמותה פועלת מעל שנה בערים שונות ורבים מגלים נכונות ומכנה משותף בעמותה זו שהוא קירבה לילדים על הרצף האוטיסטי.

מייסדיה מציינים כי הרצון הינו להפסיק את הקושי היום יומי בו נתקלים הקרובים לילדים המיוחדים האלו ויצירת אורך חיים רגיל תוך הגברת המודעות החברתית בנושא בחברה כולה.

ספיר פרדו ביטון, עדי ינקלביץ גואטה ואלינור ביבי, שלוש ממייסדות העמותה הרימו את הכפפה ופנו ללשכתו של סגן ראש עיריית ראשון לציון, אבי חיים, בכדי לקבל את ברכתה של העירייה לעמותה ונכונותה לסייע, לקדם ולדאוג לצרכיהם של הילדים על הרצף האוטיסטי. בלשכה נענו וביום שני השבוע התקיימה פגישה מרגשת ורבת משמעות.

ספיר פרדו ביטון מסרה: "עמותת "חברים לרצף" מודה על החיבוק הענקי אותו זכתה לקבל מעיריית ראשון לציון, מהעומד בראשה רז קינסטליך וסגנו אבי חיים אשר פתח בפנינו את דלת לשכתו עם נכונות ורצון עז לעזור. מרגש אותנו לדעת שעיריית ראשון לציון חרטה על דגלה כמסר חשוב את הצורך לקדם את ילדינו ולחבק אותם".

חיים מסר: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם העמותה, אני מבטיח לעשות כל מה שניתן בכדי להסב אושר לילדים אלו. ידוע לקרוביי כי נושא זה קרוב לליבי באופן אישי, דבר אשר מחזק את הבנתי והחיבור שלי לעמותה זו. אני מאמין כי שילוב הילדים על הרצף האוטיסטי בחברה כולה יכול לסייע להם רבות ואני סמוך ובטוח כי שיתוף פעולה זה הינו התחלה של דרך מבורכת ומופלאה, יחד נעשה שינוי וננחיל כי "אוטיסט זה לא קללה".

 

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כיצד ניתן להעזר בעמותה?.כיצד באה לידי ביטוי הפעילות שלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות