דף הבית / חדשות העיר משני / "רוצים עצי אשוח בראשל"צ"

"רוצים עצי אשוח בראשל"צ"

רונן דמארי

 

פעיל הציבור ולד קפוסטין פנה השבוע לראש העיר הנבחר, במכתב בו הוא מבקש ממנו לפעול לטובת הצבת עצי אשוח על מנת לציין את חג המולד. במכתב נאמר בין היתר: "לפני כשנתיים פניתי בפניה זהה לראש העיר הקודם-דב צור, אך למרות תגובתו החיובית דבר לא נעשה.

לפני מספר שבועות התפרסם סקר באחד מאתרי החדשות של העיר ובו מתוך כ- 82.000 אלף מצביעים, יותר מ- 50.000 אלף הצביעו בעד הצבת עץ אשוח בעיר. בעקבות רצון התושבים, ברצוני לפנות אליך ולהעלות את הנושא שוב.

כידוע לך בראשון לציון מתגוררים למעלה מ- 40.000 אלף עולים, ברובם עולים מברית המועצות לשעבר, שמרביתם חוגגים את השנה האזרחית החדשה "נובי גוד" והעץ עבורם הוא סמל של אור ושמחה לקראת בוא השנה האזרחית החדשה.

אך לא רק עולים, גם אלפי ילדי הארץ, תושבי עיר רבים, חוגגים ומסכימים לכך שחייבים לכבד אחד את השני וחיוני שלכל תושבי העיר תהיינה עוד חוויה משמחת, עוד חגיגה נוספת בנוסף לכלל החגים. אני לא מתנגד לבניית בניין של חב"ד בן שלוש קומות בשכונת רביבים, אני גם לא מתנגד לסגירת שכונה שלמה במרכז העיר לצורך שבת או להצבת סוכת של קהילת הלהט"בים בסמוך לבית העירייה, כי אני מכבד את כולם ורוצה שיכבדו גם אותי ועוד אלפים מתושבי העיר שרוצים את עץ האשוח בראשון לציון".

עוד כותב קפוסטין: "בנוסף לכך, אני חושב שאין שום סיבה שלא לעשות יריד סוף שנה "יריד נובי גוד" ולאפשר לבעלי עסקים קטנים מקומיים להתפרנס ולא לחייב תושבים לנסוע ליפו, חיפה או נצרת, לפרנס אחרים בימי סוף שנה האזרחית. לפי המסורת, רבים קונים מתנות באלפי שקלים. פן נוסף הוא שאנחנו כמעט העיר השלישית בגודלה בישראל ששואפת להיות עיר תיירותית".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו מחבקים ומכבדים את יוצאי ברית המועצות בעיר, מעולם לא הוצב עץ אשוח בעיר ואין בכוונתנו לשנות זאת".

ולד קפוסטין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות