רגע של אושר

רונן דמארי

 

בפנימיית האורנים חגגו בר מצווה: האירוע המרגש כלל ברכות ותודות, נאום קצר ומרגש עד דמעות של חוגגי בר המצווה, ארוחה מושקעת ומסיבת ריקודים עד השעה המאוחרת.
פנימיית האורנים הינה פנימייה פוסט-אשפוזית לנערים ונערות בגילאי 12-18, המתמודדים עם קשיים נפשיים ורגשיים. הפנימייה פועלת בקמפוס מפואר ורחב ידיים בעיר ראשון לציון ופועלת במרץ לשם קידומם של חניכי הפנימייה בתחומי הטיפול, שגרת החיים בפנימייה מבוססת על תפיסת המילייה הטיפולי ומתוך הבנה כי מכלול ההתנסויות של הנערים והנערות במהלך שגרת היומיום הינן בעלות אופי והשפעה טיפולית. בפנימייה צוות רב מקצועי רחב הפועל כל העת לשם יצירת שיפור במצבו של החניך ומתוך מאמץ מתמיד להביאו להיות בוגר נורמטיבי ומתפקד בקהילה.
אורגד בר מנהל הפנימייה: "מסיבת בר המצווה הוכיחה כי שוב פעם את האחדות והייחודיות של פנימיית האורנים, כאשר כפר שלם, צוות לחניכים, מוכיחים עד כמה רעות ואיכפתיות הם חלק בלתי נפרד מתהליך טיפולי".

 

טקס בר מצווה בפנימיית אורנים
צילום: פרטי
טקס בר מצווה בפנימיית אורנים
צילום: פרטי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות