דף הבית / חדשות העיר משני / "רגעים גדולים של קסם"

"רגעים גדולים של קסם"

רונן דמארי

 

בחודש האחרון, עשרות פעילי תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' משני סניפי ראשל"צ, לבשו את מדי התנועה וצעדו לעבר הסניף שלהם עם הרבה גאווה בלב והתרגשות, בפתיחתה של שנת הפעילות החדשה שלהם.

 

גיל רובין, 16, רכזת תקשורת סניף ראשל"צ מערב מספרת: "עשרות הפעילים שעברו הכשרות וסמינרים כהכנה לפתיחת שנת הפעילות, הגיעו נרגשים למפגש עם חבריהם לתנועה אותם לא ראו מאז חופשת הקיץ. הפעולות החלו במעגלי מוראלים שהם שירי גיבוש התנועה, אותם כל כך אוהבים. ההתרגשות הגיעה לשיאה כשרכבי ההסעה הנגישים החלו להגיע לחנייה הצמודה לסניפים. החניכים, עם חיוך גדול על פניהם, ירדו מההסעה ישר לזרועותיהם של החברים שחיכו להם בסניף ואליהם כל כך התגעגעו. האווירה הייתה מלאה בקסם שנוצר מקולות הצחוק, המבטים האוהבים ושיחות ההכרות של הצוותים החדשים. לא היה ספק לרגע הזה חיכו עשרות פעילי סניפי ראשל"צ".

 

עלמה ריז רכזת חונכים צעירים של סניף ראשל"צ מערב מסכמת את החוויה: "כבר כמה פעולות  שאני ממש מתרגשת ומרגישה כאילו הלב חזר לפעום מחדש. התחושה היא של חזרה הביתה".

 

רובין: "החיוכים הרבים של כלל פעילי הסניף, תחושת גאוות היחידה שהורגשה, והגעגועים שהגיעו לקיצם אחרי חודשים רבים של חוסר פעילות התחלפו באנרגיות של נתינה ושמחה ללא גבול. בסיום כל פעולה החניכים עולים להסעות שמחזירות אותם לביתם שמחים ועייפים. רגע לפני שנכבה האור, נשארים החונכים מרוצים ומחויכים בידיעה כי את אותם חיוכים על פניהם של החניכים יזכו לראות גם בשבועות הבאים".

 

סניף ראשל"צ מערב פועל במקיף ט התזמורת 17, בימי שני 16:30-20:30.

 

סניף ראשל"צ מזרח פועל בבית  ספר רביבים מקיף ז, בימי שלישי 16:30-20:30.

רגעים גדולים של קסם
צילום: צוות תקשורת סניף ראשל"צ מערב
רגעים גדולים של קסם
צילום: צוות תקשורת סניף ראשל"צ מערב

צילום:  צוות תקשורת סניף ראשל"צ מערב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות