דף הבית / חדשות העיר משני / ראש השנה במוזיאון אגם עם מקהלת מורן

ראש השנה במוזיאון אגם עם מקהלת מורן

מקהלת מורן. צילום: נגה שדמימקהלת מורן. צילום: נגה שדמי
מקהלת מורן. צילום: נגה שדמי
מקהלת מורן. צילום: נגה שדמי
מקהלת מורן. צילום: נגה שדמי

מוזיאון אגם בראשון לציון, המציג עשרות יצירות מקור המקיפות שישה עשורי עבודה של האמן האיקוני יעקב אגם בן ה-91, יערוך לקראת ראש השנה אירוע מקורי שישלב בין עולמות יצירה שונים. מקהלת מורן תופיע במוזיאון עם מיטב השירה הישראלית והקלאסית במסגרת מופע וואקלי מותאם למוזיאון בו ייקחו חלק 27 משתתפים, שיתכתב עם יצירות האמנות של אגם כפי שמובאות בתצוגת הקבע של המוזיאון "בתנועה מתמדת", כשהמיקום והקונטקסט הייחודים ייצרו זוויות חדשות להתבוננות במפגש שבין שני העולמות.

בין היתר יבוצעו בעיבודים מיוחדים למקהלה, שירים ישראליים של מיטב המלחינים הישראלים כדוגמת נעמי שמר, עידן רייכל, אברהם טל, יעל דקלבאום ועוד, לצד רפרטואר קלאסי של מוצרט, מנדלסון וברהמס. חלק מהתכנית תתקיים בשיתוף הקהל, בשירה עם המקהלה. ניצוח וניהול מוסיקלי: נעמי פארן. פסנתר: אולג יקרביץ'.

מקהלת מורן הוקמה בשנת 1986 על ידי המנצחת והמנהלת המוסיקלית נעמי פארן, וזכתה מאז להישגים מוסיקליים וחינוכיים יוצאי דופן. במקהלה שרים כ-40 ילדים ובני נוער בגילאי 18-12, וטובי המלחינים יצרו עבורה יצירות מקוריות ואופרות. המקהלה מופיעה על הבמות החשובות עם מיטב התזמורות וכן בטקסים לאומיים ובאירועים מיוחדים, מוזמנת לייצג את ישראל בפסטיבלים, תחרויות וסדנאות ברחבי העולם ומשתפת פעולה עם הרכבים ויוצרים מגוונים. המקהלה משלבת מצוינות בשירה, בזכות פעילות מגוונת למען הקהילה יחד עם ילדים ובני נוער בעלי צרכים מיוחדים ובסיכון, ילדים חולי סרטן ועוד.

 

מוזיאון אגם. צילום: נגה שדמי

 

http://https://www.youtube.com/watch?v=-_lxA_a5nT0&feature=youtu.be

ביצוע של "ממעמקים"  (עידן רייכל)

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות