דף הבית / חדשות העיר משני / ראש העירייה הנחה: השלמת שדרוג חצרות כל גני הילדים בתוך שלושה חודשים

ראש העירייה הנחה: השלמת שדרוג חצרות כל גני הילדים בתוך שלושה חודשים

רונן דמארי

 

בתוך שלושה חודשים לא יישאר בראשון לציון גן ילדים עם חצר שכולה חול. ראש העירייה, רז קינסטליך, הנחה את מנהל שפ"ע לסיים את שדרוג כל הגנים בתוך שלושה חודשים. על פי תוכנית העבודה המקורית, העבודות היו צפויות להסתיים בתוך כשנה.

מדובר על מעבר החצר החולי לחצר עם דשא סינטטי ואבנים משתלבות. חשוב לציין כי הכוונה לחול בחצרות הגן ולא ארגז החול המיתולוגי שתרומתו להתפתחות הילד אינה ניתנת לוויכוח. ארגז החול ימשיך להיות נוכח בחיי ילדי הגנים. אחת הסיבות המרכזיות שהובילו את העירייה להוציא את החול מהחצרות הייתה נושא הבריאות וליתר דיוק- רגישויות ואלרגיות בקרב ילדים מסוימים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנו ערים לפניות התושבים בעניין חצרות הגנים ולכן אחת ההחלטות הראשונות שקיבלתי בתפקיד היא להאיץ עד למקסימום את קצב השלמת שדרוג כל גני הילדים בעיר. סיירתי בגנים שעברו את השדרוג ואני רואה את ההשפעה החיובית על הילדים וצוות הגן". מינהל שפ"ע בראשות ראובן הרשקוביץ האמון על ניהול הפרויקט, הנחה את כל הקבלנים להתכנס ללוח הזמנים החדש וכאמור לסיים את העבודות בתוך שלושה חודשים.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, הממשיך להחזיק בתיק שפ"ע ואף קידם את היוזמה, אמר: "אני שמח מאוד על היוזמה של ראש העירייה שהיה קשוב לרחשי הציבור והחליט להקצות משאבים לזירוז התהליך. באופן אישי הנושא חשוב לי כאב וכנבחר ציבור ואני סמוך ובטוח שהורי ראשון לציון יצאו נשכרים. אין לי ספק שתושבי ראשון לציון יהיו מרוצים מהמראה החדש".

יש לציין שבמקביל להוצאת החול מגני הילדים, נעשית גם פעילות תוכן בגני הילדים בהיבט איכות הסביבה. אגף קיימות וסביבה בעיריית ראשון לציון מקדם את מיזם "הצצה ירוקה" שבו מאות מגננות העיר לומדות ליישם את עקרונות איכות הסביבה בפעילות הגן. המיזם נעשה בשיתוף פעולה  עם אגף חינוך קדם יסודי של משרד החינוך ומפקחות על גני ילדים ממשרד החינוך.

 

צילום : עידן גרוס
צילום : עידן גרוס
גן ילדים ראשון לציון. צילום : עידן גרוס
לפני ואחרי- שדרוג חצרות גני הילדים. צילום : עידן גרוס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות