דף הבית / חדשות העיר משני / ראשון לציון בלב פריז

ראשון לציון בלב פריז

רונן דמארי

בזמן שבמוזיאון אגם נערכים לעונת הקיץ על אירועיה השונים, הרחק משם גדשו את אולם האירועים של מלון הפאר ההיסטורי בריסטול שבפריז, מהמפורסמים שבמלונות הבירה הצרפתית, מאות אורחים צרפתים ואמריקאים. המוזמנים, ביניהם אנשי תרבות וחברה, קנייני אמנות ונציגים מבית המכירות הניו יורקי היוקרתי ווסט פארק, הגיעו לצפות בהרצאתו של יעקב אגם, בה הוא סיפר על המוזיאון המוקדש ליצירותיו בעיר הולדתו ראשון לציון. חלק מהנוכחים כבר הצהירו בסוף הערב על היעד לחופשה הבאה שהם סימנו לעצמם.

רז קינסטליך: "מלבד מוקד עירוני וארצי של אמנות ותרבות, בעיריית ראשון לציון הקימו את מוזיאון אגם כמרכז בינלאומי לכל דבר ועניין, שיהווה גורם משיכה לתיירות חוץ, כשהחזון מתממש כבר כעת כפי שאנו מתבשרים"

 

לדברי ראש העיר רז קינסטליך: "מלבד מוקד עירוני וארצי של אמנות ותרבות, בעיריית ראשון לציון הקימו את מוזיאון אגם כמרכז בינלאומי לכל דבר ועניין, שיהווה גורם משיכה לתיירות חוץ, כשהחזון מתממש כבר כעת כפי שאנו מתבשרים".

לדברי ממלאת מקום ראש העירייה וסגניתו, מחזיקת תיק החינוך והתרבות עו"ד ליאל אבן זהר: "ההוכחה הטובה ביותר כדי להיווכח לדריסת הרגל הבינלאומית של המוזיאון עבור מי שמזדמן אליו, היא לפתוח את ספר המבקרים שלו ולמצוא בו רשמים נלהבים בשלל שפות נוספות מלבד עברית, הן בכתב יד של מבוגרים והן של ילדים, בין היתר באנגלית, צרפתית וגם בולגרית, ספרדית ואפילו יפנית ועוד".

יעקב אגם במלון בריסטול פריז, צילום רון שמחון
יעקב אגם במלון בריסטול פריז, צילום רון שמחון

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות