דף הבית / חדשות העיר משני / קורס פסיכומטרי מוזל לטובת תלמידי ראשון לציון

קורס פסיכומטרי מוזל לטובת תלמידי ראשון לציון

רונן דמארי

ועד ההורים העירוני בראשותו של רוני עקירב רשם לזכותו הישג נכבד וחתם עם חברת קידום על עריכת קורסי קיץ פסיכומטרי בהנחה ניכרת. כידוע כל סטודנט אשר רוצה להירשם ללימודים אקדמאים גבוהים חייב לעבור בחינה פסיכומטרית מטעם המדינה בנושאים עברית אנגלית ומתמטיקה. בשנים האחרונות אין כמעט סטודנט אשר לפני הבחינה לא נרשם לקורס מיוחד אשר עלותו נעה בין 4000  ל-5000 ₪. ציון הבחינה תקף -ל7 שנים מיום מועדה. לאחרונה, ועד הורים העירוני בעיר חתם על הסכם עריכת קורסים פסיכומטריים בחופשת הקיץ יולי אוגוסט לבוגרי כתות יא' – יב', תלמידי ראשל"צ. הקורס יערך במקיפים השונים ברחבי העיר  והבחינה עצמה תיערך בתחילת חודש ספטמבר. מחיר הקורס יעמוד על 1275 שח בלבד, סכום המהווה הנחה ניכרת לעומת הסכום שמשלמים בקורסים הרגילים.

עקירב אמר ל"גל גפן": "שמנו לנו מטרה לנסות להיטיב עם תלמידי והורי העיר ככל האפשר, וכמובן לעודד אותם לערוך את הקורס ואת הבחינה כדי שלאחר שחרורם מהצבא יהיה בידם כלי אחד לפחות בדרך להשגת מקצוע ותואר אקדמאי. ולכן הגענו להסכם טוב  מאד  לאחר שבחרנו את חברת קידום מתוך 4 חברות  שאותן בחנו. אני רוצה להודות במיוחד לחברי בהנהגת ההורים כורש ריסמני יו"ר ועד ההורים של מקיף ט וצפריר בלזברג יו"ר ועד ההורים של מקיף ג' אשר ניהלו משא ומתן עיקש עם החברות והגיעו לתוצאה הטובה ביותר שיכולנו לקבל וכמובן לחברת קידום שהרימה את הכפפה והביעה נכונות ללכת לקראתנו בנושא. שיהיה בהצלחה לכל הנבחנים".

רוני עקירב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות