דף הבית / חדשות העיר משני / קהילה שכולה התנדבות

קהילה שכולה התנדבות

רונן דמארי

 

ביום חמישי האחרון התארחו במתנ"ס רמת אליהו המשנה לנשיאת בית המשפט העליון לשעבר, פרופסור אליקים רובינשטיין וד"ר ד"ר שלום קליין מייסד תנועת של"מ (שרות לאומי למבוגר). את המפגש הובילו המשנה לראש העיר, אפרת אברמוביץ ומנהלת המתנ"ס אדווה נגלר ונכחו בו נציגי החברה למתנ"סים, תושבים רבים הלוקחים חלק בפעילויות התנדבות מגוונות תחת חסותו של המתנ"ס ותנועת של"מ – תנועה עממית להתנדבות בקהילה הפועלת ב- 100 מתנ"סים ברחבי ישראל. מטרתה של התנועה היא להפוך את ערך ההתנדבות בקרב ציבור הגמלאים לאורח חיים חזון שאברמוביץ רוצה לראות כתפיסה עירונית כוללת. במסגרת המפגש במתנ"ס רמת אליהו, נחשפה העשייה רחבת ההיקף של המתנדבים במתנ"ס והתנהל שיח עם פורום המתנדבים על מנת להוסיף ולהרחיב את העשייה הקהילתית.

תחום ההתנדבות במתנ"ס רמת אליהו מעודד את ערך ההתנדבות בקהילה במסגרת של"מ תוך יצירת ממשקים עם עיריית ראשל"צ, וארגונים בקהילה.

הפעילות מונה כ – 170 מתנדבים במסגרת האגף בתחומי התנדבות שונים: "קריאה בהנאה", סיוע לימודי לילדים ובני נוער, סיוע במסגרות גיל רך ובצהרונים, במועדונים לגיל השלישי, מסגרות לאנשים עם מוגבלויות, פעילות בתחום בטיחות בדרכים בשיתוף עמותת "אור ירוק", איכות הסביבה – חינוך סביבתי והפעלת חנות "קיימותא"- בגדי יד שנייה ואקססוריז, קהילה מטיילת, מועדוני יידיש ולאדינו, קפה סביבה ושיחון של"מ (עברית מדוברת לעולים)

אברמוביץ הדגישה במפגש את התפיסה הקהילתית הרחבה של הרשות היום בה הקהילה היא קהילה ערכית ומשמעותית. אברמוביץ ורובינשטיין המשמש כנשיא התנועה הציגו נכונות אמיתית לשיתוף פעולה ברמה העירונית רחבה יותר בכלל השכונות בעיר.

אברמוביץ מסרה ל"גל גפן": "ראשון לציון עומדת לשנות את פניה בתפיסה קהילתית, ראש העיר רז קינסטליך ואנוכי שוקדים בימים אלו עם ראש מנהל קהילה על הקמת פלטפורמה שכונתית מחבקת בה נייצר יחסיי קירבה וערבות הדדיים תוך תפיסה שירותית מתקדמת. אנו מזמינים את כלל תושבי העיר לקחת חלק במערך ההתנדבות היוצרת מסגרת חברתית לפרט".

 

 

קהילה שכולה התנדבות

קהילה שכולה התנדבות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות