צל"ש מקומי

מי ליאור

שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס והמדען הראשי, פרופ' אלכסנדר בליי, נפגשו עם תלמידי מרכז רון ורדי שזכו לאחרונה באליפות העולם ברובוטיקה "רובוקאפ" שהתקיימה השנה במונטריאול שבקנדה. הפגישה התקיימה בלשכת השר בתל אביב ובמהלכה שיבח השר את התלמידים על ההישג האדיר והכבוד הרב שהביאו למדינה "אתם דור העתיד של ישראל. הזכייה באליפות היא דוגמא למה שאפשר לעשות בגיל כל כך צעיר. אין לי ספק שאתם תהיו היזמים שיובילו את המשק ועולם היזמות הטכנולוגית בעוד עשרים שנה. לאור העובדה שזו זכייה שלישית באליפות העולם ברובוטיקה בתוך ארבע שנים, אמר השר אקוניס "ניכר שעיריית ראשון משקיעה רבות בתחומי המדע והטכנולוגיה". השר והמדען הראשי הבטיחו שיגיעו לביקור במרכז רון ורדי כדי להתרשם מהפעילות בבית הספר.
כזכור, קבוצת space stars המורכבת מהתלמידים טל שגב, ליאור בן אליעזר, אביב קינן, עילם הבר ורוני מרקוביץ, בהנחיית המורה מיטל דומב, הפגינו עליונות עם תצוגת תכלית של ארבעה רובוטים המתקשרים אחד עם השני בחלל. אסטרונאוט דמוי אדם שתקשר על רכב החלל שלצידו, ומאחוריהם אסטרואיד וחללית. בסך הכל הורכבו 30 מנועים, תקשורת בלוטות', 6 חיישנים מורכבים, לייזר, מצלמה ושישה מעבדים. הקבוצה גברה על מעצמות טכנולוגיות אדירות כמו הנבחרת מישראל גברה על נבחרות ממדינות בכירות כמו יפן, סינגפור, דרום קוריאה, ארה"ב ועוד. בעיריית ראשון לציון, שמימנה את יציאת המשלחות, בירכו על ההישג יוצא הדופן המבטא השקעה מתמשכת במקצועות הטכנולוגיים והמדעיים בעיר המציבים את העיר באורחת קבועה בתחרויות ובאליפויות. לאליפות העולם נשלחו עוד שתי קבוצות מראשון לציון. קבוצה נוספת ממרכז רון ורדי שהגיעה למקום השלישי וקבוצה מחטיבת הביניים יגאל אלון.

תלמידי מרכז רון ורדי עם שר המדע אופיר אקוניס. צילום: באדיבות העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות