דף הבית / חדשות העיר משני / עשרות משחקי קופסא נתרמו ע"י תושבי העיר לילדי הדרום

עשרות משחקי קופסא נתרמו ע"י תושבי העיר לילדי הדרום

 

המשחקים שנתרמו. צילום: פרטי
המשחקים שנתרמו. צילום: פרטי

ריקי דוסטרי רכזת פעילויות ומתנדבת בלשכת הנשים של "בני ברית" ראשל"צ אספה במהלך השבועות האחרונים משחקי קופסא עבור ילדי הדרום מתושבי העיר שנרתמו למען המטרה. לאחר שהמשחקים מויינו לפי גילאים, הוצמדה להם ברכה ונערכו תיאומים עם בתי ספר באשקלון ובשדרות יצאו בשבוע שעבר דוסטרי עם חברותיה יפית טויטו וענבר ראובני לחלוקה עם למעלה מ -200 משחקים.

דוסטרי מסרה ל"גל גפן": "בתור רכזת פעילויות בבני ברית ראשון לציון שתורמים הרבה לקהילה החלטתי לעשות מעשה טוב שיבטיח חיוך על פני הילדים, יתרום מבחינה רגשית לרוגע וגם תהיה לו תרומה לימודית לפיתוח ושכלול מיומנויות וידע עולם שלהם. במשך חודש שלם נסעתי לאסוף משחקים בכל רחבי העיר. עטפנו וסידרנו את המשחקים לפי הגיל המתאים ובבוקר החלוקה העמסנו את כל השקים באוטו".

ד"ר הדס הכהן, נשיאת לשכת הנשים בנימין דה רוטשילד, וחברת מועצת העיר ראשל"צ אמרה: "מדובר בפרויקט חינוכי וחיבור בין אוכלוסיות מתוך אמפתיה למי שתחת איום טילים תמידי והפחד והשהייה בממ"ד בגן הילדים, בבית הספר או בבית היא שגרת חיים. אנחנו להם אהבה ותרומה זו היא ההערכה. מחזקות אותן על החוסן הנפשי והעמידה איתן בקו האש בכל רגע אפשרי.

הפרויקט הבא הוא שעת משחק בגני ילדים או בתי ספר לחינוך מיוחד. גנים ובתי ספר המעוניינים מוזמנים ליצור עימנו קשר. אנחנו ב"בני ברית" מכוונים לפרויקטים חינוכיים וחברתיים למען הקהילה ונשמח גם למתנדבות שתרצינה לקחת חלק בפעילויות שלנו".

כתב: רונן דמארי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות