דף הבית / חדשות העיר משני / ערב מרגש: אירוע ההתרמה ל"ניצני ראשון"

ערב מרגש: אירוע ההתרמה ל"ניצני ראשון"

מי ליאור

צילום: באדיבות "ניצני ראשון"

אורות הבמה ההדורה ליוו את ילדי להקת האור שפתחו את האירוע בריקוד לצלילי השיר "את יודעת אחותי", בכוריאוגרפיה המרשימה של ליטל זפרני קסלר ימין, ומחיאות הכפיים הנמרצות אמרו את שלהן. ילדי  העמותה שאינם מותירים  למגבלה להכניע אותם, הודו מעל המסך באהבה גדולה ובחום, למנהל העמותה יורם זפרני, האיש שנוכח בחייהם כל העת ועושה למענם 365 ימים בשנה מיום יסוד העמותה שהקים. הילדים  ציינו את  תרבות וההעשרה, הדאגה לבריאותם, טיפוח חיי החברה שלהם בקהילה ובעיקר את הענקת כישורי החיים שהעמותה מעניקה להם בשגרת יומם. בין הריקודים ורגעי הקסם הרבים, לא איחרו לבוא דברי התודה  וההוקרה למוסדות הפיננסים אשר תורמים לאורך השנים לעמותה, כך גם לתורמים האחרים ולמתנדבים.

דבריו של אמיר, אביה של נטע, ריגשו כשסיפר על חיי זוג צעיר שביקש להביא ילד לעולם וחלומו שהתגשם נסדק, מתוך הסתבכות במהלך הלידה, והילד אשר לו ציפו נולד עם שיתוק מוחין: "העולם חרב על הזוג הצעיר ועם חלוף השנים, נתקלו בקשיים רבים, בחברה הישראלית והן בגידול הילד. כך קרה גם לנו, הורי המלאכים של "ניצני ראשון". לשמחתנו  מצאנו בית שני חם ואוהב עבור ילדינו, אשר שם אותם בחזית ולא בעורף. מעניק להם חום, אהבה ושמחת חיים ולא בדידות ועצבות. בית מלא מתנדבים רבים בכל  קשת הגילאים, בהם גננות וילדים, מורות ותלמידים, סטודנטים, אנשי צבא, משטרה וכוחות הביטחון, עובדי בנקים והרשימה צרה מהכיל. ילדנו זוכים לקבל מלבד סיוע בלימודים, חוויות רבות בבית העמותה ומחוצה לו, לרבות נסיעה ברכבי פאר, טיול גי'פים לילי, פעילות עם הקהילה בעיר ומחוצה לה. וגם השנה הוכחנו שהשמיים הם לא הגבול והגענו בתחילת הקיץ עד לונדון הרחוקה. כל זאת בזכות המתנדבים הרבים אשר עושים לילות כימים על מנת לספק אושר לילדי העמותה, באהבה רבה וללא תנאים"

מירב ששון, אם לילה הפעילה בעמותה, סיפרה מקומה של העמותה בחיי הילדים ובחיי בני משפחתה. בימים קשים שיש לעמותה וכשהצרכים גדלים, מרגש כל כך לפגוש אנשים טובים, תורמים, אנשי עסקים, חברות, בנקים, מתנדבים ומשפחות שבאו לכאן הערב. זה לא מובן מאליו להושיט תמיכה ולהיות שותפים לדרכה של העמותה שמטרותיה ויעדיה נחרטו על דגלה מיום היווסדה" מירב הודתה ליוזם ולמייסד, מנהל העמותה יורם זפרני: "האבא השני של ילדינו והאדם הכי מטורף,  שדבר לא עומד בדרכו ביזמות ובהוצאתן לפועל".

רגע לפני שבכירי האומנים בארץ, עלו על הבמה, הופיעה להקת ילדי האור בריקוד אנרגטי על כסאות  גלגלים לצלילי הלהיט "טו דו בום" תוך שהקהל בהיכל כולו  הרים ידיו וליווה אותם בתאורת סטיקליידים. חלקם של ילדי "ניצני ראשון" הסתיים בשירו של עידן רייכל "עכשיו קרוב", כשהילדים, איש בתורו שר את מילותיו, רגע שהוכיח לקהל את הישגיהם מתוך הטיפול המסור והנאמן בהם בעמותה.

בין האומנים שהופיעו בהתנדבות: המנחה דנה פרידר, הקומיקאי אלי יצפאן שהצחיק עד דמעות, הזמר עמוס אלגלי ואייל גולן שהעניק יחס חם לילדים, העלה אותם לבמה ושר עם הילדה הנכה נטע את השיר "לוחמת".

צילום: באדיבות "ניצני ראשון"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות