דף הבית / חדשות העיר משני / עיריית לבוב מחפשת אתכם

עיריית לבוב מחפשת אתכם

רונן דמארי

  

 

ראש עיריית לבוב שבאוקראינה, אנדרי סאדובי שלח השבוע מכתב לראש העירייה, רז קינסטליך בו הוא  מזמין את תושבי העיר ראשון לציון להתחרות בטריאתלון לבוב שיתקיים ב-8 בספטמבר במרכז העיר לבוב . העיר לבוב באוקראינה הינה העיר התאומה של ראשון לציון החל משנת 1993 ובין ראשי הערים מתנהלים מגעים לאורך השנה לקידום יוזמות משותפות.

 

סאדובי ציין במכתבו  כי העיר לבוב, שנחשבת למובילה בתחום הספורט, זכתה בשנת 2017 בתואר "בירת הספורט באוקראינה" בעקבות מדיניות העירייה בנושא פיתוח הספורט וקידום אירועים ספורטיביים ובזכות עידוד הציבור לנהל אורח חיים ספורטיבי בעיר. בשנים אחרונות נערכו בעיר אירועים ספורטיביים רבים ביניהם תחרויות ומרתונים בהשתתפות אזרחי העיר ותושבי אוקראינה וכעת נערכות ההכנות לקראת הטריאתלון שכולל שילוב של 3 ענפי ספורט, שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. עוד ציין  סאדובי במכתבו כי העירייה מעוניינת לפתוח את התחרות גם למשתתפים מארצות אחרות  ועל כן הוא פונה לראש העיריה ומבקש ממנו להזמין את תושבי העיר ולפנות לארגונים ספורטיביים ישראלים שיכולים להיות רלוונטיים.

 

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני שמח על פנייתו של מר סאדובי. בדומה לעיריית לבוב, גם עיריית ראשון לציון מעודדת אורח חיים בריא ומקיימת פעילויות ספורטיביות רבות ולכן נשמח מאד אם יהיו משתתפים תושבי העיר בטריאתלון לבוב. בשנה האחרונה חיזקנו את הקשרים עם העיר התאומה שלנו באוקראינה ומר סאדובי אף נרתם לפרויקט הבינלאומי אותו קידמנו ביום השואה האחרון. נמשיך לקדם יוזמות משותפות למען תושבי שתי הערים".

 

לפרטים אודות הרשמה לטריאתלון יש ליצור קשר עם:

בוהדן מיכאלוס, ראש התאחדות הטריאתלון באזור לבוב, [email protected]

טלפון:  38-098-015-5096  +

להרשמה לטריאתלון: www.triathlon.lviv.ua.

התמונות מתוך אתר הטריאתלון, באדיבות עיריית לבוב
התמונות מתוך אתר הטריאתלון, באדיבות עיריית לבוב
התמונות מתוך אתר הטריאתלון, באדיבות עיריית לבוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות