דף הבית / חדשות העיר משני / עג'מי מצטרף לרז

עג'מי מצטרף לרז

רונן דמארי

 

נבחר הציבור הוותיק שהודיע על כוונתו להתמודד מול ראש העיר המכהן דב צור ונחל אכזבה בסיבוב הראשון, סיכם השבוע על תמיכה במועמד לראשות העיר רז קינסטליך לקראת הסיבוב השני. לעג'מי שקיבל מנדט בודד למועצת העיר, הובטח תפקיד הסגן בקדנציה הבאה. בהודעה שפרסם קינסטליך נאמר: "אני שמח לדווח לכם כי מוטי עג'מי, אחד מאנשי הציבור הוותיקים, האהובים והראויים ביותר בעיר החליט לתמוך בי לראשות העיר. מוטי הוא אדם ישר שפיו ולבו שווים. הוא עתיר ניסיון מוניציפלי ואני שמח שאדם בעל שיעור קומה כמוהו מביע בי תמיכה ומצטרף ל"קואליציית השינוי", שתזכה בעוד מספר ימים בניצחון סוחף בבחירות לראשות העירייה. מוטי ייקח חלק מרכזי ומשמעותי בהנהגת העיר הבאה לאחר שאנצח בבחירות. אני בטוח שיחד איתו ועם מצטרפים נוספים עליהם תשמעו בקרוב, נוביל את ראשון לציון לעבר השינוי שתושבי העיר כל כך מייחלים לו".

עג'מי מסר: "אני סבור שהציבור אמר את דברו בעצם תוצאות ההצבעה שהוכיחו שכ- 70 אחוז רוצים שינוי. רז מביא  איתו רעננות ושינוי ובכוונתו לשתף את הקהילה בתהליכים משמעותיים. כמו כן רז בעל ניסיון לא מבוטל והצליח ללכד סביבו קבוצה משמעותית של חברי מועצה עם סדר יום חדש לטובת תושבי העיר".

מוטי עג'מי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות