דף הבית / חדשות העיר משני / מתי ישקמו את הגינה הציבורית?

מתי ישקמו את הגינה הציבורית?

רונן דמארי

 

תושבים מלינים כי הגינה הציבורית בשכונת השומר נהרסה בתחילת השנה לצורך ביצוע עבודות שיפוץ למעון יום, אולם מאז הגינה טרם שוקמה. בנוסף, הם טוענים כי בחודשים האחרונים שוררת במקום עזובה וכי כלבים עושים שם את צרכיהם שגורמים למטרדי ריח ותברואה.

אחת התושבות אמרה השבוע ל"גל גפן": "יש כאן גן ילדים שהיה עזוב במשך תקופה, בתחילת השנה שיפצו אותו, עשו מעון יום ומרכז לנכים כאשר בו זמנית התבצעו פרויקטים של תמ"א 38 בארבעה בניינים ברחוב מעונות ברכה. במהלך העבודות נהרסה הגינה הציבורית כי נכנסו עם טרקטורים וכלים שונים. גם השלט שמציין שיש איסור לעשיית צרכים של כלבים בגינה כבר לא נמצא שם וישנם בעלי כלבים שמגיעים עם הכלבים שעושים את הצרכים במקום שנראה עזוב. בנוסף גם מתחילה להיערם שם אשפה ומאחר והורידו את הגדר אז גם רכבים מתחילים לחנות שם בערבים אפילו שאין חניה מסודרת".

 

-פניתם לעירייה בנושא?

"בהחלט, הפנייה הראשונה למוקד העירוני הייתי ב -17 ליוני שוחחתי עם כל מיני בעלי תפקידים אבל זה לא התקדם עד שהגענו לפנייה ושליחת מכתב לראש העיר בחודש ספטמבר. הוא העביר את זה למזכירה שלו לברר את הנושא והגענו לנובמבר, השבוע מישהי מפניות הציבור ואמרה שאתן לה עוד כמה ימים לברר מה הסיפור. לא ברור למה לוקח כל כך הרבה זמן לטפל בנושא".

 

תושב אחר הוסיף: "העניין פוגע באיכות החיים שלנו, אנחנו מבקשים שהגינה הציבורית תחזור לקדמותה, שיציבו גדר ושלטים שמציינים שלכלבים אסור לעשות במקום צרכים. למה שהם יעשו את זה מול הדלתות של הבתים שלנו? הגינה נעלמה לנו ואנחנו מבקשים שיחזירו אותה, את הגדר ואת השלט. לא יכול להיות שייקח כל כך הרבה זמן כדי שיתקנו את מה שנהרס".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "הנושא מוכר, אנו נמצאים לפני תחילת העבודות לשיקום הגינה".

 

מתי ישקמו את הגינה הציבורית?
צילום : פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות