דף הבית / חדשות העיר משני / "מרד התשלומים נמשך"

"מרד התשלומים נמשך"

מי ליאור

כזכור בחודש מאי האחרון החליט משרד החינוך לסבסד את סעיף סל התרבות לשכבות א'-ב' בלבד, המעניק חסכון של 99 שח בלבד לילד. הנהגת ההורים הארצית התרעמה על שיתר שכבות הגיל אינן כלולות במהלך ובשל כך החליטה לקרוא להורי כלל השכבות בבתי הספר לא לשלם את הסעיף האמור. ההנהגה העירונית הצטרפה למהלך וערכה לאחרונה הצבעה בנושא בין היו"ר המוסדיים ברחבי העיר, שלא לתכנן ולתקצב כל פעילות סל תרבות, תוצאות ההצבעה היו כי מתוך שבעים יו"ר מוסדיים, הצביעו בעד ההחלטה 65 נציגים, וחמישה התנגדו.
יו"ר מועצת פורום ההורים הארצית והעירונית, אבי צרף: "מספר ועדות מקצועיות של ממשלות ישראל קראו לבטל את תשלומי ההורים לבית הספר, אשר בעצם מהוים מס עקיף על ההורים ונוגדים את חוק חינוך חובה חינם. כאמור, בהצבעה שנערכה בין כל יושבי הראש המוסדיים בראשל"צ החליט הרוב המכריע שלא להכליל בחוזר התשלומים לשנת תשע"ט את סעיף סל התרבות, מתוך תקווה ששר החינוך נפתלי בנט יתעשת ויחליט לבטל לכל שכבות הגיל את תשלום סל התרבות".
יו"ר מועצת ההורים העירונית רוני עקירב, הוסיף לדברים ואמר כי מהחלטת משרד החינוך לסבסד את שכבות א'-ב' בלבד, משתמע כי תתכן פגיעה בסעיף התרבות לשנת תשע"ט וכי מלבדם יתר תלמידי יתר השכבות לא יצאו להצגות המתוכננות: "הראייה שלנו היא לטווח הארוך ומטרתנו להקל ולו גם במעט על נטל התשלומים הכבד הנופל על ההורים מידי שנה בשנה" עקירב מוסיף כי ההורים עדיין משלמים את מלא עלות הטיולים, אחזקת מחשבים ויתר סעיפי העשרה השונים, שלדבריו, כל מנהל בית ספר בוחר לקרוא להם בשמות מקוריים משלו: "כמובן שאנו קוראים להורים לשלם כמו תמיד את יתר הסעיפים בחוזר התשלומים הבית ספרי שיצא בראשית השנה".

אבי צרף
רוני עקירב

אבי צרף, רוני עקירב- בארכיון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות