דף הבית / חדשות העיר משני / "מצדיע ומעריך את עבודתכן למען ילדי העיר"

"מצדיע ומעריך את עבודתכן למען ילדי העיר"

רונן דמארי

 

אסף דעבול העביר להן מכתב בו הוא מבקש לחזק את ידיהן ולהביע את הערכתו לפועלן. במכתבו מציין דעבול: "בתקופה האחרונה אנו עדים לביקורת של ציבור ההורים בארץ, בשל מקרים בודדים אך קשים וחמורים שהתפרסמו לאחרונה ושאינם מבוטלים… אני רוצה להודות לכן על עבודת קודש, על המסירות, המקצועיות, האהבה שאתן מרעיפות על ילדינו ועל החינוך בו אתן עוסקות בכל יום ויום. אני מצדיע ומעריך את עבודתכן למען ילדי העיר. כמי שמכיר מקרוב את מערכת החינוך בעיר ואת גני הילדים בפרט, אני עד לכך שאתן עושות עבודה נאמנה למען ילדינו.

לצערי, סיגלנו לעצמנו התנהלות שגויה "שאנו למדים מעט מן הניצחונות והרבה מן הכישלון" ולכן חשוב היה לי להביע את הערכתי הכנה לעבודתכן ויחד עם זאת לבקש מכן להיות ערניות בנוגע לפגיעה ואו התעללות בילדים, לפקוח את עיניכן, ובמידה ואתן חושדות תציפו את המקרים ובכך תצילו את ילדינו היקרים, את כל המערכת, ותקבלו את הערכתו והכרתו של הציבור לעבודתכן הקשה".

ל"גל גפן" אמר דעבול: "הגננות והסייעות גידלו את ילדיי ומגדלות את הנכדים שלי לתפארת עם ישראל מפה ועד זה שיש מקרים קשים ביותר שהאחראים להם צריכים להיות מאחורי סורג ובריח להרבה שנים למען יראו וייראו, להקיש על כולם שהם לא בסדר, זה יותר מדי. אגב, אני טוען שצריך לעשות מצלמות לטובתן

כי לדוגמא לפני כשלוש שנים בהסכמה עם הגננות והסייעות הוצבו מצלמות בגני הילדים במתנ"ס רמת אליהו ובאחד הימים הגיעה אמא עם תלונות שהסייעת דחפה את הילדה. בדקו במצלמות והבינו שלא היה כלום, אותה אמא ביקשה סליחה".

 

-לדעתך הציבור לא מעריך מספיק את עבודת הגננות?

"היום האווירה הציבורית נגדן שלילית, מתי בפעם האחרונה הורה אמר לגננת או לסייעת תודה רבה? מתי הוא נתן לה פרח? צריך להעריך אותן יותר. הן מרוויחות ברבים מהמקרים שכר מינימום ומטפלות בילדים במסירות רבה".

אסף דעבול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות