דף הבית / חדשות העיר משני / מפגש פסגה לצמצום ומיגור מפגעי הרשת

מפגש פסגה לצמצום ומיגור מפגעי הרשת

מי ליאור

אין זה סוד כי כיום נחשפים ילדים קטנים ובוגרים לתכני פורנו שיש בהם כדי לגרום בעיות פסיכולוגיות ונפשיות מתוך עיוות המציאות. בישיבה שערך השבוע איגוד האינטרנט הישראלי בפתח תקווה, הוחלט כי יש צורך דחוף במניעה או בצמצום התכנים הפוגעניים ברשת לילדים ובני נוער.

מיקי אלון, חבר בפורום ההורים הארצי, אשר נטל חלק בדיון, מסביר כיצד ניתן לעשות את הסינון בדרך מושכלת ומאוזנת, בשילוב טכנולוגיה, החברות המסחריות הנוגעות בדבר והחינוך מבית: "לאחר סיעור מוחות של המשתתפים והגורמים המקצועיים שנטלו חלק במפגש, הגענו למסקנה כי יש להוביל חינוך בנושא כבר מגיל הגן ובית הספר היסודי והגנים באמצעות תכניות ופרויקטים מותאמים, חשיפת הורים לבעיות וחוויות שעוברים על ילדיהם ברשת, תוך מתן פתרונות בדרכים נגישות ויצירתיות".

לדבריו, מתוך שההורים כיום עסוקים ועובדים עד שעות מאוחרות של היום, נבצר מהם להגיע להרצאות סטנדרטיות כפי שהיה נהוג בעבר, לכן הוחלט בין היתר כי יש ליזום פתרונות יצירתיים ולשתף את ההורים באמצעות סרטוני רשת על ידי מובילי דעה בנושאים חשובים שיאירו את עיניהם, ליזום הזמנת הורים בימי שישי להרצאות בבתי קפה, לפתוח אתרים ללימוד הנושא בדרכים ישימות ועוד.

בישיבה השתתפו בנוסף לנציגות פייסבוק, גוגל, יו-טיוב, נציגה ממכללת אדלר, נציג הפורום הדיגיטלי ברשת, יוסף שפייזר, נציגי חברות בזק בינלאומי, פלאפון, סלקום ונציגה מארגון בטרם לבטיחות ילדים.

מיקי אלון בישיבת ארגון האינטרנט הישראלי. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות