דף הבית / חדשות העיר משני / מחווה מרגשת של אנשי הפועל ראשון בכדור יד

מחווה מרגשת של אנשי הפועל ראשון בכדור יד

רונן דמארי

 

ליעד לוי הוא נער המתמודד עם אוטיזם, ששיחק בעברו בקבוצה ובמשך שנים מקפיד להגיע לכל משחקיה כאוהד אדוק. ביום רביעי שעבר הוא הגיע למשחק והעמיד את אופניו במרכז אשלים, אך כאשר הסתיים המשחק הוא גילה כי הם נגנבו. לוי שהאופניים מהווים חלק חשוב מעצמאותו נחרד כשגילה זאת, אולם אנשי הקבוצה, מנהליה ואוהדים נוספים שהיו סביבו והבינו את שאירע הרגיעו אותו והבטיחו לו כי יימצא פתרון לבעיה. בתחילת השבוע קיבלה אמו ליאת שיחה מרגשת, בה נאמר לה כי נרכשו אופניים חדשים עבור בנה.

ל"גל גפן" היא אמרה השבוע: "ביום רביעי שעבר גנבו לליעד את האופניים. לא הגשנו תלונה במשטרה כי הוא היה מאוד היסטרי באותו יום. פניתי לביטוח ונאמר לי שאין אפשרות לקבל פיצוי, הוא מאוד נלחץ מזה, לא היה אכפת לו מהאופניים כמו מכך שהוא יאכזב אותי. היו סביבו המנהלים שהם אנשים מדהימים, חיבקו אותו והרגיעו אותו. מנהלי הקבוצות של הפועל ראשון עשו התרמה מהשחקנים והאוהדים בדרבי שהיה ביום שישי, אספו כסף ורכשו לו אופניים. הוא היה שחקן כדור יד עד השנה והוא מאוד פעיל ועוזר להם בכל מה שצריך. המועדון, השחקנים והאוהדים נרתמו. זה ילד שאין לו רישיון נהיגה, האופניים הם העצמאות שלו. כשראו שהוא נלחץ, השחקנים הבוגרים דיברו איתו ואמרו לו, אל תדאג יהיו לך אופניים חדשים והתגייסו לטובתו".

עוד הוסיפה האם: "הפועל ראשון נרתמו לעזרתו של ליעד ואספו כספים לרכישת אופניים חדשים, חשוב לציין שהאופניים הינם חלק חשוב מאוד מהעצמאות של ליעד. אני רוצה להודות למנהלי הקבוצות, לשחקנים, לאוהדים, לכל מי שנרתם לרכישת האופניים. זה לא מובן מאליו האכפתיות, הקבלה וההכלה של השונה במחיצתם. אני מודה בכל ליבי על הכל לאורך כל השנים. אנחנו איתם שש שנים ופשוט זכינו".

ליעד לוי. צילום הפועל ראשון
ליעד לוי. צילום הפועל ראשון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות