דף הבית / חדשות העיר משני / לקראת אולימפיאדת 2020 בטוקיו: אליפות ראשון לציון הפתוחה בסקייטבורד

לקראת אולימפיאדת 2020 בטוקיו: אליפות ראשון לציון הפתוחה בסקייטבורד

רונן דמארי

 

 

ענף הסקייטבורד תופס תאוצה בעולם ובשנה הבאה הוא גם יזכה להיות חלק מהאולימפיאדה בטוקיו. לפני שזה קורה, גם בראשון לציון מתכוננים ובשבוע הבא יקיימו את אליפות ראשון לציון הפתוחה בסקייטפארק. האליפות תתקיים

מועדון "התדר", החברה העירונית ואיגוד הסקייטבורד הישראלי (SKATE ISRAEL) יארחו את האליפות במתחם הסקייטפארק. הזוכים באליפות ייכנסו לדירוג הכללי כחלק מסבב האליפות הצפוי להיערך לקראת המשחקים. התחרות פתוחה לקהל הרחב ותחולק על פי הקטגוריות הבאות: בנים סגנון סטריט עד גיל 12, בנים סגנון סטריט לגילאי 13-15, בנים סגנון סטריט עד גיל 18.  בנוסף תיערך תחרות בריכה : בנים עד גיל 16, בנים מעל גיל 16, ובנות בכל הגילאים.

זו הפעם הראשונה שתתקיים תחרות מקצוענית במתחם הסקייטפארק בראשון לציון כאשר המטרה כמובן היא לאפשר לבני הנוער בעיר להשתלב בענף.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "יש לנו בעיר כמה כישרונות צעירים שכדאי מאוד שכולם יכירו. אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים ומזמין את הקהל הרחב להגיע, לעודד ולצפות בתחרות".

בתחרות הקרובה צפויים להשתתף למעלה ממאה מתמודדים, אחד מהם הוא ים בכר (17) שאת הסקייטבורד הראשון שלו קיבל בגיל ארבע והוא משתתף בתחרויות מקצועיות מזה חמש שנים.

למרות גילו הצעיר, הוא הספיק לצבור הישגים בארץ ומעבר לים, למשל מקום רביעי בתחרות באיטליה, שישי בתחרות בברצלונה ושביעי באליפות אסיה ועדיין ראשון לציון הוא המקום המועדף אליו "אני מאוד אוהב את הסקייטפארק, הוא בנוי בצורה מושלמת לאימונים, יש בו רמפות מכל הסוגים בכל הגדלים המתאימים. עושים שם עבודה מצוינת". לקראת התחרות בעיר הוא אומר: "יש לי הזדמנות להראות את כל מה שאני יודע לעשות, אצטרך לעבוד מאוד קשה".

צילום: אריק מור

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות