דף הבית / חדשות העיר משני / לזכרו של זיו

לזכרו של זיו

רונן דמארי

 

במהלך השבועות האחרונים הביעה אלמנתו נטלי את רצונה לקיים ערב לזכרו וראש העיר רז קינסטליך, נענה לכך. להפקת הערב נרתמו גם סגן ראש העיר אבי חיים ויו"ר הנהלת המתנ"ס אייל לוי יחד עם צוות העובדים. במהלך הערב נטלו חלק בין היתר הזמרים איתי לוי, עדן בן זקן, רוני דלומי, איציק שמלי והשדרן שרון גל. האלמנה נטלי סיפרה במהלך הערב על קרן מיוחדת לזכרו של זיו שנפתחה לאחרונה שתאפשר לילדים המגיעים ממשפחות מעוטות יכולת להתקדם בלימודים על ידי שיעורים פרטיים ללא עלות.

חג'בי נרצח בחודש אוקטובר שעבר על ידי מחבל שרצח גם את קים לבנגרונד-יחזקאל ופצע אזרחית ישראלית נוספת באורח בינוני במפעל בו עבד באזור התעשייה ברקן. לאחר הפיגוע נמלט המחבל, הוא חוסל על ידי כוחות מיוחדים של הימ"מ והשב"כ כחודשיים לאחר מכן.

 

אבי חיים סגן ראש עיריית ראשון לציון מסר ל"גל גפן": "האירוע בברקן בו נרצח זיו חג'בי ז"ל, הינו מאורע אשר זיעזע מדינה שלמה. עם פנייתו של פעיל הציבור רון לוי, יחד עם נטלי חג'בי אשתו של זיו ז"ל, בבקשה לקיים ערב הנצחה לזכרו של זיו במתנ"ס שיכון המזרח, פניתי לראש העירייה, מר רז קינסטליך, אשר נהנה בחיוב לבקשתי והנחה את יו"ר המתנ"ס אייל לוי לעזור ככל שניתן וכולם יחד פעלו ודאגו לקיום ערב הנצחה מכבד ומרגש. דלתה של עיריית ראשון לציון, פתוחה תמיד בפני משפחת חג'בי והיא תעשה הכל בכדי לעזור ככל שניתן".

לוי אמר: "מדובר באירוע בעל חשיבות רבה למשפחה אבל גם לכלל תושבי העיר שהזדעזעו מהרצח הנורא. זה המעט שאנו יכולים לעשות למען המשפחה היקרה. אני רוצה להודות לראש העיר רז קינסטליך, לסגנו אבי חיים ולכל מי שנטל חלק באירוע".

 

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות