דף הבית / חדשות העיר משני / כבוד: רשת החינוך נעמת העניקה הצטיינות למכללה ולתיכון בעיר

כבוד: רשת החינוך נעמת העניקה הצטיינות למכללה ולתיכון בעיר

רונן דמארי

 

רשת החינוך נעמת העניקה השנה, לראשונה, את פרס ההצטיינות לאחד מ-17 בתי ספר ברשת שהציג שיפור ובולטות בהישגים. ההחלטה התקבלה פה אחד על התיכון והמכללה הטכנולוגית בראשון לציון לאור הצטיינות בהישגים לימודיים וערכיים. הפרס הוא המשך ישיר של פרסים והערכה שהמוסד מקבל בשנים האחרונות. רק לפני שלוש שנים זכה תיכון טכנולוגי נעמת, המורכב מתיכון ומכללה, בפרס החינוך המחוזי מטעם משרד החינוך ולפני שנה זכה בפרס החינוך הגופני המחוזי מטעם משרד החינוך. הישגים אלו זוכים להערכה רבה במיוחד לאור העובדה שעד לפני עשור,  תיכון טכנולוגי נעמ"ת, התמודד עד לפני עשור עם נתון בעייתי מאוד. כמעט 50% מהתלמידים לא הצליחו לשרוד את שנת הלימודים ונשרו. כיום הנשירה צנחה פלאים ל-2 אחוזים בלבד. בנוסף, 89% מסיימים עם תעודה טכנולוגית מטעם משרד החינוך אגף מדע וטכנולוגיה ומחצית מהתלמידים ממשיכים במכללה שבקמפוס במסלולי הנדסאים/ות במגמות השונות, חלקם אף ממשיכים לעתודה האקדמית במימון צה"ל.

"זהו פרי הקציר שלנו" אמרה מנהלת בית הספר, אריאלה גליקמן שאול, והוסיפה: "יש כאן עבודה אדירה. רשת נעמת בחרה בנו מבין כל בתי ספר ברשת וזה מחמיא לנו מאוד. נמשיך להעניק חינוך והשכלה טכנולוגיים איכותיים לילדי עירנו". ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את תיכון טכנולוגי נעמת על ההכרה ואמר: "אנו גאים בהישגים ובשיפור המתמיד לאורך השנים. ישר כוח להנהלה ולצוות החינוכי".

בית הספר מצליח למצב את עצמו בחזית הלימודים הטכנולוגיים, התלמידים משתלבים במגמות הטכנולוגיות- הנדסת מכונות, תקשוב וסייבר ויכולים להמשיך ללימודי י"ג וי"ד ולסיים עם תעודת הנדסאי בתקשוב סייבר ובהנדסת מכונות רובוטיקה.

מכללה ותיכון טכנולוגי נעמת
צילום: באדיבות העירייה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות