דף הבית / חדשות העיר משני / ירקה לבאר ממנה היא שותה

ירקה לבאר ממנה היא שותה

רונן דמארי

 

התיעוד של הצעירה העובדת באחד מאולמות האירועים בעיר הועלה לרשת החברתית והפך לוויראלי במהירות הבזק. הוא עורר סערה וגרר עשרות אלפי תגובות של תושבים מכל רחבי הארץ, שזעמו על חוצפתה של המלצרית ועל כך שהיא פוגעת בשמו של האולם בו היא מועסקת.

המלצרית שככל הנראה חשבה כי היא מתועדת במסגרת מעשה קונדס האמור להישאר במעגל חברותיה הקרוב, נראית כשהיא יורקת לתוך מגש עמוס בצלוחיות סלטים אותו היא נושאת. מאוחר יותר הסביר בעליו של האולם שהופתע עד מאוד מהתקרית החריגה, כי המלצרית ירקה לסלטים באוכל שהוגש לעובדים טרם האירוע. הוא הוסיף כי הנושא נבדק במלוא החומרה וכי אף נשקלת הגשת תלונה במשטרה נגד הצעירה היורקת.

התגובות ברשת היו כאמור נזעמות במיוחד, כאשר הושמעו קריאות רבות לפטר את המלצרית בגין המעשה החמור שעשתה: "חוצפנית, אנשים סומכים על כך שהאוכל נקי, צריך לפטר אותה משם מיד. אם היו יורקים באוכל שמגישים לקרובי משפחה שלה, איך היא הייתה מרגישה?".

תושב אחר כתב: "לאן הגיע הנוער של היום? איך אפשר לעשות דבר כזה ועוד להעלות אותו לאחר מכן לרשת? פשוט מפחיד לאכול בחוץ אם זו הדרך שבה מתנהגות מלצריות. אי אפשר לבקש סליחה על דבר כזה, פשוט גועל נפש של התנהגות".

מנגד היו כאלו שביקשו שלא להחמיר עם המלצרית יתר על המידה וציינו שהיא בסך הכל עשתה מעשה קונדס: "לא צריך להרוס לה את החיים בגלל שטות. רואים שזה נעשה בין חברים ושהיא לא התכוונה להזיק. היא בסך הכל בחורה צעירה והתגובות האכזריות יכולות להרוס לה את החיים".

בעקבות גל התגובות האדיר ששטף את הרשת, המלצרית שתועדה יורקת העלתה סרטון התנצלות בו היא מצולמת יחד עם חברתה (שככל הנראה הייתה זו שתיעדה את היריקה –ר.ד) ומבקשת סליחה על מעשיה. שתי המלצריות הצעירות ביקשו שלא להחמיר איתן, כשהן מציינות שהדבר נעשה במסגרת חברית וללא כוונה להגיש את האוכל לאורחי האירוע.

 

מלצרית
אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות