דף הבית / חדשות העיר משני / יום פתוח לתלמידי החינוך המשלב

יום פתוח לתלמידי החינוך המשלב

רונן דמארי

לרגל יום המשפחה, החליטו בחטיבת הביניים "יצחק רבין", שבמקיף ה' אמירים, להזמין את תלמידי כית ו' מהחינוך המשלב מבית הספר נווה עו"ז להתרשם מבית הספר החדש שלהם בשנה הבאה. חינוך משלב הוא מסגרת חינוך המשותפת לילדים המגיעים מבתים חילוניים דתיים ומסורתיים, נווה עו"ז הוא בית הספר היחיד בעיר המיישם את החינוך המשלב, התלמידים הראשונים שהחלו בנווה עו"ז, יסיימו את שנתם האחרונה בבית הספר ונשאלה השאלה האם יהיה להם פתרון להמשך. לאחרונה הוחלט שחטיבת הביניים "יצחק רבין" יהיה בית הספר שיקלוט את התלמידים. השבוע כאמור הגיעו התלמידים לביקור אחד מבין מסכת המפגשים המתקיימים בחטיבה.

קדם למפגש זה גם ערב הורים שהתקיים לקראת ט"ו בשבט בו נחשפו ההורים לחזון קריית החינוך אמירים  ומטרות בית הספר. הילדים פתחו את היום בחדר המחשבים בו עיצבו להוריהם גלויה ליום המשפחה. לאחר מכן נהנו הילדים מהפסקה פעילה וטעימה שבה שיחקו במשחקי חברה והאזינו לשירי יום המשפחה.

בחלקו השני של היום התלמידים עסקו בלמידה בחברותא תוך התמקדות במקורות יהודיים וישראליים העוסקים ביום המשפחה ובפועלה של הנרייטה סולד. הלמידה התקיימה בצוותא עם תלמידי כיתה ז' של החטיבה. ראש מינהל החינוך בעירייה, אטי אדר: "אנחנו מאמינים שמערכת החינוך הממלכתית ציבורית צריכה לתת מענה לפסיפס המעניין והרב גווני של החברה הישראלית כחברה פלורליסטית".

מנהלת חטיבת הביניים ע"ש יצחק רבין, מיכל זינגבוים, ציינה: "בית הספר נערך מבחינה פדגוגית וחברתית לקליטת התלמידים. יצאנו למספר בתי ספר משלבים ברחבי הארץ כדי ללמוד באופן המיטבי והאיכותי ביותר על האופן בו מתנהלת המערכת הבית ספרית המשלבת".

מנהלת בית הספר נווה עו"ז, דורית קראדי, סיכמה: "ההורים הבינו שזוהי מסגרת חינוך השייכת לזרם הממלכתי ובתוכנית הלימודים יש תוספת תכנים וערכי זהות יהודית ישראלית. דרך הלמידה מושתתת על פלורליזם וריבוי דעות ומזמנת למידה משמעותית המכילה ומביאה לידי ביטוי את הקולות השונים".

יום פתוח לחינוך המשלב
צילום: באדיבות עיריית ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות