דף הבית / חדשות העיר משני / חשד: המוסכניק מזייף

חשד: המוסכניק מזייף

רונן דמארי

 

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בראשון לציון עולה כי במסגרת עבודתו של הנאשם, הוא עוסק בהכנת משאיות ואוטובוסים חדשים המיובאים לארץ לצורך מסירתם ללקוחות.

במהלך עבודתו בין השנים 2014-2016 רכש הנאשם מספר רב של פנקסי תעודות מאיגוד המוסכים בתל אביב בשמה של החברה בה עבד, ללא ידיעתה או הסכמתה, באמצעות כספו הפרטי.

בין היתר רכש הנאשם עשרה פנקסים של מערכת תקינות בלמים פניאומטיים, חמישה פנקסי תעודות תקינות של העברת מבחן רישוי וחמישה פנקסים של תעודות תקינות לרכב מיושן. בכל אחד מהפנקסים היו 25 תעודות.

כתנאי מחייב לרכישת הפנקסים חתם הנאשם על כתב התחייבות בשמה של החברה, על מנת לקבל את הפנקסים לידיו. משמעות התעודות החתומות בחתימת החברה ובחותמת של הנאשם, הינה כי כלי הרכב נבדקו על ידי החברה והם תקינים.

בכתב האישום מתואר כי לאחר רכישת התעודות, במספר רב של הזדמנויות במהלך התקופה המתוארת, חתם הנאשם על התעודות בחתימתו האישית והטביע חותמת של החברה, זאת מבלי שערך כל בדיקה מוסדרת לרכבים ומבלי שקיבל אישור כלשהו מהחברה לחתום בשמה.

בהמשך מכר הנאשם את תעודות התקינות החתומות לבעלי משאיות רבים ובעלי כלי רכב ישנים נוספים, ללא ידיעתה ואישורה של החברה וללא ידיעתם של בעלי כלי הרכב שסברו כי רכבם נבדק על ידי הנאשם מטעמה של החברה, וזאת בתמורה לתשלום מצדם בסך של 50 שקלים עבור כל תעודה.

יצוין כי בעלי כלי הרכב עשו שימוש בתעודות החתומות בין היתר לצורך העברת הרכב במבחן הרישוי ('טסט').

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר וקבלת דבר במרמה. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אילוסטרציה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות