דף הבית / חדשות העיר משני / התנועה החברתית הירוקה תומכת בצור

התנועה החברתית הירוקה תומכת בצור

רונן דמארי

 

שבוע מתוח במיוחד עבר על התנועה החברתית הירוקה בראשון לציון, על רקע חילוקי דעות בין ראשיה אודות התמיכה במועמד לבחירות המכריעות בסיבוב השני.

כזכור התנועה חתמה על הסכם תמיכה בראש העיר המכהן דב צור, עוד טרם הסיבוב הראשון, אולם לאחר תום ספירת הקולות ולאחר שהתברר כי ייערך סיבוב שני בין צור ובין קינסטליך, החל לפתע יו"ר התנועה סגן ראש העיר איתן שלום "לגרור רגליים" ובמערכת הפוליטית החלה להתחזק ההנחה כי בכוונתו להביע תמיכה בקינסטליך בסיבוב השני. לעומת זאת, שותפתו הפוליטית יפעת מאירוביץ' יפת וחברת המועצה הנוספת של התנועה מיכל קלדרון, עמדו על הבעת תמיכה בצור. לדברי גורם פוליטי בכיר, בשלב מסוים הדברים הגיעו לידי כך ששלום אף בחן אפשרות לפרק את הסיעה, אולם לאחר שיחות ופגישות רבות שהתקיימו במהלך השבוע הוא החליט ביום שלישי בערב להותיר את תמיכתו בצור על כנה.

התנועה פרסמה הודעה רשמית בה נאמר: "חברות וחברים יקרים, בימים האחרונים היו שמועות רבות. מבקשים להודיע לכולם חגיגית- התנועה החברתית הירוקה בראשות איתן שלום ויפעת מאירוביץ' יפת מאוחדת וחזקה מתמיד. אנחנו פונים לכולכם שוב ומבקשים לצאת להצביע בסבב השני, כדי שאנחנו נהיה חזקים. ב-13/11 מצביעים דב צור".

לאחר הבעת התמיכה הרשמית מסר צור: "הסיעה החברתית הירוקה היא שותפה נאמנה שלנו לאורך כל הדרך. הלכנו ביחד בבחירות האלה, כפי שהלכנו בעבר,  מתוך הבנה שטובת העיר וטובת תושביה קודמים לכל. השילוב של איתן, יפעת מאירוביץ' ומיכל קלדרון (הבית היהודי) מייצג את היפה שבראשון לציון.  אני שמח על הצטרפות כל הכוחות החיוביים בעיר לצידנו. ההבנה העמוקה שאסור להפקיר את העיר בידיים לא מנוסות, לא מאוזנות וחסרות אחריות היא היום נחלת רבים. יש לנו עיר מדהימה. עיר איכותית המעניקה איכות חיים ברמה מאוד גבוהה. אני מבטיח שכך היא תישאר. אני מודה לסיעה החברתית הירוקה על האמון״.

צילום: יח"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות