דף הבית / חדשות העיר משני / הצעה לסדר: החזרת קבוצות ההליכה בשכונות

הצעה לסדר: החזרת קבוצות ההליכה בשכונות

יפעת מאירוביץ. צילום: יח"צ

חברת מועצת העיר ראשל"צ, יפעת מאירוביץ יפת הגישה לאחרונה הצעה לסדר יומה של המועצה בה היא מבקשת כי העירייה תשיב את קבוצות ההליכה בשכונות העיר השונות.

בהצעה שהעבירה לראש העיר, רז קינסטליך, היא מציינת בין היתר: "בשלוש השנים האחרונות פעלו ברחבי העיר 14 קבוצות הליכה במימון העירייה ובעלות של 150,000 ₪ בשנה. פעילות זו אשר הייתה שיתוף פעולה בין מקדמת הבריאות העירונית, מינהל הקהילה והחברה העירונית זכו להצלחה גדולה בקרב התושבים ובסה"כ השתתפו בפעילות אלפים מתושבי העיר בזמנים שונים.

היוזמה לקבוצות ההליכה הגיעה לאחר עבודה מאומצת של סקר בריאות עירוני אשר הראה כי תושבי ראשון בעלי אחוז שומן גבוה יותר מהממוצע הארצי וסובלים ממחלת הסוכרת באחוז גבוה יותר מהממוצע הארצי. ההחלטה להקים את קבוצות ההליכה נעשתה לאחר הרבה מחשבה, שבעיקרה היה עידוד הפעילות הגופנית, אך לא פחות – יצירת קהילה שכונתית משמעותית ובהתאמה יצירת הרגשת ביטחון גבוהה יותר בקרב התושבים".

עוד מוסיפה חברת המועצה: "כמי שיזמה את הפעילות וליוותה אותה כבר מתחילתה, הצטערתי לשמוע כי העירייה החליטה לבטל את הפעילות הראויה הזאת, שאף אתה הערכת ואפילו נהנית לראות את התושבים הפעילים בקבוצות ההליכה בפעילות ספורטיבית על גג העירייה בימי הקיץ. אני קוראת לך לפעול בהיגיון, תחום הבריאות העירונית כבר נהרס, כל תהליך מוחלף לצערי, באירועים נקודתיים וחלוקת תשורות".

מוצע כי העירייה "תודיע מיידית על ביטול הקיצוץ והחזרת קבוצות ההליכה למען התושבים, בריאותם ואיכות חייהם".

מהעירייה נמסר בתגובה: "קבוצות ההליכה לא בוטלו והנתונים בכתבה אינם מדויקים.

בשל החורף ומיעוט המשתתפים, הוחלט לקיים חשיבה מחודשת ולייעל את הפעילות.

קבוצות ההליכה יחודשו ב-1.3, אנו מזמינים את התושבים לקחת חלק

בפעילות. פרטים נוספים יתפרסמו בהמשך באתר החברה העירונית".

 

כתב: רונן דמארי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות