דף הבית / חדשות העיר משני / הצעה לחוגים ללא תשלום לחיילים המשרתים ביחידות קרביות

הצעה לחוגים ללא תשלום לחיילים המשרתים ביחידות קרביות

רונן דמארי

בהצעה שהעביר אייל מושיוב לראש העיר רז קינסטליך, נאמר: "ילדים רבים המשתתפים בחוגים שונים של החברה העירונית, ו/ או שחקנים פעילים באגודות ספורט הנתמכות ע"י הרשות, רוכשים ידע, מקצועיות ומיומנות בתחום החוג שבו הם משתתפים עד למועד גיוסם לצה"ל. אותם הילדים שגדלים ומתמידים במהלך השנים להגיע לחוג ולשמור על הידע, מפסיקים להגיע לחוגים  כשהם מתגייסים לצה"ל, בעיקר חיילי יחידות קרביות שיוצאים פעם בשבוע, וישנם מקרים של פעם בשבועיים. חיילי צה"ל הם הילדים של כולנו, הם הלב של העם, במיוחד ליבנו עם החיילים הקרביים אשר מסכנים ומקריבים את חייהם למעננו, ולמען ביטחוננו. כמו כן, ידוע לכל שמשכורת צבאית של חייל אינה מספיקה לספק את צרכיו, אלא את הצרכים הבסיסיים ביותר, ובטח שלא לממן השתתפות בחוג".

מושיוב מציע: "חיילים וחיילות תושבי העיר, המשרתים ביחידות קרביות, שהיו רשומים ופעילים בחוגים של החברה העירונית, ו/או היו שחקנים פעילים באגודות הספורט העירוניות, הנתמכות ע"י הרשות עד למועד גיוסם לצה"ל, יוכלו להמשיך להתאמן, להשתתף בחוג, בענף בו התאמנו במשך שנים כדי לשמור על רצף בכל

יציאה שלהם הביתה, ולכל אורך שירותם הצבאי בחינם ללא תשלום. אין לי ספק כי החברה העירונית, והעירייה יעמדו בהוצאה כספית זו, אין לי ספק כי לחיילים ולחיילות תושבי העיר זאת תהיה עזרה משמעותית בשמירה על  מיומנות הענף בו השקיעו שנים רבות".

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "מבדיקה שקיימנו מול הגורמים המקצועיים, ובכלל זה החברה העירונית, עולה כי אין כלל ביקוש לחוגים עבור חיילים קרביים שחוזרים הביתה רק בסוף שבוע, וברב המקרים אחת לשבועיים. בכל מקרה, רווחת החיילים הקרביים נבחן בימים אלו במישורים נוספים".

הצעה לחוגים לחיילים
אייל מושיוב
צילום : באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות