דף הבית / חדשות העיר משני / הפנייה לראש העיר הפכה לשאלה במבחן לאזרחות

הפנייה לראש העיר הפכה לשאלה במבחן לאזרחות

רונן דמארי

 

פעיל הציבור ולד קפוסטין פנה לאחרונה לראש העיר, רז קינסטליך, בבקשה לקיים חגיגות שנה אזרחית חדשה בעיר לרבות הצבת עץ אשוח כמנהג רבים מיוצאי ברית המועצות. השבוע הוא הופתע לגלות כי שאלה בנושא הופיעה במבחן לאזרחות באחד התיכונים בעיר.

התלמידים נשאלו: "פעיל ציבור פנה לאחרונה לראש עיריית ראשון לציון בבקשה להקים "יריד סוף שנה אזרחית" שיכלול מלבד עץ אשוח גם דוכנים בהם ניתן לקנות מזון, קישוטים וסמלים בדיוק כמו בשווקי חג המולד הממוקמים בחו"ל. לטענתו, יוכלו רבים מתושבי העיר לחגוג את ה 'נובי גוד' ".

התלמידים התבקשו להביע את דעתם על הנושא, להציג נימוקים התומכים בעמדתו של פעיל הציבור ונימוקים התומכים בעמדה הפוכה אליה.

קפוסטין אמר השבוע ל"גל גפן": "הנושא הזה עורר שיח רחב בעיר. אני שמח שרוב התגובות שקיבלתי היו חיוביות, כמו כן גם העובדה שבסופו של דבר זה גם הגיע למערכת החינוך. אני שמח לבשר שישנה תמיכה של מספר לא קטן של חברי מועצה, שזה ללא ספק מעודד ונותן תקווה לכך שבשנה הבאה תושבי העיר ייהנו מחגיגות של נובי גוד אצלם בעיר ולא ייאלצו לנסוע מחוץ אליה על מנת לחגוג".

 

ולד קפוסטיןץ צילום: יח"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות