דף הבית / חדשות העיר משני / הסערה הרסה. התלמידים שיקמו

הסערה הרסה. התלמידים שיקמו

רונן דמארי

 

הכל התחיל מפוסט קריאה לעזרה בפייסבוק. על רקע מזג האוויר הסוער שפקד את ראשון לציון לפני כשבוע וחצי, מקום מושבו של עמותת "ראשון אוהבת חיות", במתחם החי כיף, ספג נזקים רבים. בין היתר הצליות קרסו, ענפי אקליפטוס נפלו, כיסאות נשברו והצמחייה נפגעה "זקוקים נואשות לעזרה אתר האימוץ שלנו טבע" נכתב בפוסט שלווה בסרטון המתאר את הנזקים "אין לנו אפשרות לקיים ימי אימוץ בבטחה." החשש היה שללא פעילות העמותה, לא ניתן להוציא לפועל את ימי האימוץ והכלבים יישארו בהסגר.

מי שהבחין בפוסט הייתה נופר חצבני, מנהלת מרכז הנוער כרמים, שהחליטה להרים את הכפפה ושיתפה את בני הנוער במרכז בקריאה לעזרה של העמותה והם מיד התגייסו. עשרות תלמידים ממרכז הנוער עם המדריכה אליאור שפירן ותלמידים מכיתה י'8 במקיף ח', בליווי המחנך גולן יחזקאל, פשטו על המקום, צבעו, ניקו, סידרו ותחזקו את כל הצליות שנפלו ונשברו, התלמידים שיקמו את הגינון וניקו את העשבים השוטים. בעקבות שיקום המקום, כבר למחרת, קיימה העמותה את יום האימוץ כרגיל.

שיתוף הפעולה בין העמותה לבין בני הנוער בראשון לציון ימשיך. קבוצת נוער אוהב חיות באגף הנוער תקיים דיאלוג עם העמותה במסגרת העלאת רעיונות לשיפור רווחת בעלי החיים בעיר.

צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
צילום: באדיבות העירייה
הסערה הרסה
צילום: באדיבות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות