דף הבית / חדשות העיר משני / "הן הגיעו מוכנות"

"הן הגיעו מוכנות"

רונן דמארי

 

המפגש עם נציגות הסייעות יוחד להיכרות והצפת הקשיים עמם הן מתמודדות במסגרת עבודתן השוטפת. במפגש נכחו גם נציגים של אגף כוח אדם בעירייה, שיכלו לענות על שאלות הנוגעות להסכמי עבודה, רכיבי שכר ופנסיה.

ד"ר הדס הכהן אמרה ל"גל גפן" לאחר המפגש: "הן הגיעו מוכנות והעלו את הקשיים שלהן בצורה רהוטה, בנועם ובהקשבה. חשתי הזדהות, התרשמתי מהרצינות שלהן. שעה וחצי עברה כהרף עין. אישית אני סבורה שיש לשפר לא רק את תנאי שכרן וסולם הדרגות המקצועי, אלא גם את מעמדן המקצועי לפרופסיה. לא "סייעות" אלא "תומכות הוראה" שקיבלו הכשרה המותאמת לצרכים המקצועיים שלהן, להתייחס לצורך שלהן לוינטלציה באופן שוטף וקבוע עם גורם מקצועי – יועצת בית ספר, עובדת סוציאלית או פסיכולוג. אין צורך לומר לי עד כמה העבודה קשה מחייבת ומזמנת אתגרים לא פשוטים גם להכלה".

עוד הוסיפה חברת המועצה: "בימים אלה אני שוקדת על כתיבת נייר עמדה שישרת את כלל אוכלוסיית הסייעות בארץ. מדובר במצוקה אמיתית ובעיניים מקצועיות לא רק בענייני שכר ופנסיה אלא גם בצורך בהכשרה ומדדים במסגרת עבודתן הגדרת תפקיד והתנהלות עם צוות חינוכי והורים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות