דף הבית / חדשות העיר משני / "המצב הזה לא יימשך"

"המצב הזה לא יימשך"

רונן דמארי

 

הפעילות הראשונית שמתקיימת בהתאם למדיניות סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, התקיימה ברחוב הרצל וברחוב הברון הירש ובמסגרתה הוחרמו בלוני גז שהותקנו באופן מסוכן

על ידי נציגי חברת הגז שהוזעקה למקום. הצוותים ניתקו חיבורי חשמל מסוכנים שהותקנו באופן פיראטי בחדר המדרגות לטובת דירות מפוצלות ובהמשך ביקרו בבית קרקע ברחוב הברון הירש, ששימש כמקום התכנסות לנרקומנים והפריע למנוחת התושבים המתגוררים בסמיכות. נציגות של בעל הנכס דנה עם הצוות העירוני כאשר בסופו של דבר סוכם כי המבנה המסוכן ייהרס בקרוב.

בביצקי אמר השבוע ל"גל גפן": "התחלתי לטפל בנושא לפני חודשיים ונכון להיום עשינו מבצע מאוד גדול עם כוחות משטרה. בבניין ברחוב הרצל 38 גילינו חיבורי גז וחיבורי חשמל מאוד מסוכנים, ממש סכנת חיים. הבאתי חשמלאי מטעם העירייה, ניתקנו להם את החשמל וביקשתי מבעלי הדירות להגיע למקום מאחר והם לא גרים שם אלא משכירים את הדירות לסודנים ואריתראים. ביקשתי לפתוח את הדירות על מנת לבדוק אם בוצעה חלוקה לא חוקית של הדירות אבל אף אחד לא פתח, הם טענו שאין להם מפתחות. בעוד פחות מחודש, אנחנו כבר קיבלנו צו, אם בעלי הדירות לא יפתחו ניכנס עם צו בית המשפט לדירות ונעשה שם סדר. המצב הזה לא יימשך. ברחוב הברון הירש 3, מי שמחזיק בזכויות במגרש הוא קבלן ידוע. כשהוא הבין שאנחנו נמצאים בשטח, הוא שלח נציגים שלו. עכשיו הם הגישו בקשה להרוס את המבנה כי הוא גם ככה נטוש. כבר דיברתי עם ההנדסה וביקשתי מהם לזרז את ההריסה. אני מאוד מקווה שאנחנו כבר במהלך החודש הקרוב נראה את ההריסה של הבניין, אבל כבר ביום שני השבוע הם פינו את כל המזרונים והמיטות ששימשו את ההומלסים והנרקומנים".

עוד הוסיף בביצקי: "אותם אנשים שנהגו להתכנס במבנים האלו ראו והבינו שמתחיל להיות שינוי משמעותי. אנחנו נטפל בכל מרכז העיר ולאט לאט נעבור גם לשכונות ונעשה סדר כי אין פתרון אחר".

 

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי צילום: רונן דמארי

מבנים מסוכנים בעיר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות