דף הבית / חדשות העיר משני / "היית מורה מדהימה"

"היית מורה מדהימה"

רונן דמארי

 

בבית הספר נווה חוף מתקשים לעכל את דבר מותה של המורה אתי בינדר. אתי הספיקה להגיע לבית הספר ביום שישי האחרון כאשר חשה ברע וביקשה שאביה יגיע לקחת אותה. כמה שעות מאוחר יותר נחרדו אנשי הצוות החינוכי וההורים כאשר שמעו כי בינדר הלכה לעולמה.

ביום שבת שלחה הנהגת ההורים את ההודעה הזו לכלל הורי התלמידים בבית הספר: "המומים וכואבים ומשתתפים בצער רב על פטירתה בטרם עת של מורתנו  אתי בידנר ז"ל. מבקשים מכול ההורים להימנע מלספר לילדים את הבשורה. מחר יגיע צוות ממשרד החינוך עם פסיכולוגים על מנת לשוחח עם הילדים. הנהגת ההורים משתתפת בצער רב באובדן הקשה, אתי הייתה מורה ייחודית שתרמה רבות לפיתוח בית הספר. יהיה זכרה ברוך".

ההורים כאמור, התבקשו לשוחח עם ילדיהם ולהסביר להם כי כבר לא יראו את המורה האהובה. רבים מהתלמידים ציירו ציורים לזכרה שהונחו בפינת זיכרון מיוחדת בבית הספר ביום ראשון השבוע.

התלמידים והתלמידות בביה"ס כתבו על אתי: "היית מורה מדהימה. אני אזכור את המשפטים שלך כל החיים: לא לוותר", "האישיות שלך מלאה בכל כך הרבה צבעים, את מורה מיוחדת" "את אמא אתי. תמיד מחבקת, תמיד אוהבת", "מורה כל כך תומכת, נותנת אהבה בלי סוף". דבר מותה הפתאומי הכה בהלם את אנשי הצוות החינוכי ואת ההורים שראו בה תמיד אשת מקצוע מהשורה הראשונה.

אחת האמהות אמרה השבוע ל"גל גפן" כי גם התלמידים מתקשים לעכל את הבשורה המרה: "הסברנו לילדים שאתי כבר לא תגיע, היה מאוד קשה לעשות את זה, גם לנו כי הכרנו אותה מקרוב וראינו עד כמה אכפת לה מהילדים. זו לא הייתה רק עבודה עבורה, זו הייתה שליחות. חלק מהילדים עוד לא מעכלים ושואלים מתי יראו אותה עוד פעם, עם דמעות בעיניים צריך להסביר להם שזה כבר לא יקרה".

בהנהגת בית הספר נפרדו השבוע בכאב: "כל צוות נווה חוף עצוב וכואב על לכתה בטרם עת של אתי בידנר- מורה ומחנכת כיתה ה'. איך אפשר לספר על אתי רק בכמה מילים? אשת חינוך בכל רמ"ח איבריה, לוחמת צדק ושוויון, אישה עם אהבה ואמונה עמוקה בכל ילד וילדה בכל אדם, אישה צבעונית, תוססת, מלאת שמחת חיים וחסרת פשרות על ערכיה. אנחנו שמחים ושמחות על כל מה שהצליחה אתי לתת ולטעת בתלמידים ובתלמידות שלה. יהי זכרה ברוך".

 

 

ממלאת מקום ראש העיר ראשל"צ, מחזיקת תיק החינוך עו"ד ליאל אבן-זהר מסרה לגל גפן: "עיריית ראשון לציון, הנהלת העירייה ומינהל החינוך, משתתפים בצערה הכבד של משפחת בידנר על מותה הפתאומי של אתי, מורה אהובה ומסורה. ליבנו עם המשפחה ועם קהילת בית ספר נווה חוף".

 

פינת הזיכרון בבית הספר. צילום: מתוך פייסבוק
פינת הזיכרון בבית הספר. צילום: מתוך פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות