דף הבית / חדשות העיר משני / החלליות נחתו בראשון לציון

החלליות נחתו בראשון לציון

פרויקט חללית בכיתה. צילום: דוברות העירייה
פרויקט חללית בכיתה. צילום: דוברות העירייה

פרויקט חלליות חוזר זו השנה השנייה. הפרויקט הסביבתי מעלה את המודעות למחזור פסולת אלקטרונית בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים. במסגרת הפרויקט יקבל כל תלמיד ערכת קרטון דמוית חללית שאותה הוא מקשט כרצונו וצריך למלא אותה במכשירים אלקטרוניים שאין בהם יותר שימוש, כדוגמת טלפונים ניידים, כבלים, אוזניות או טאבלטים, חלקי מחשב ואלקטרוניקה ועוד. הפרויקט מתקיים בשבעה בתי ספר בשיתוף פעולה של מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון ותאגיד מ.א.י למחזור פסולת אלקטרונית.

בתי הספר היסודיים שיקחו חלק בפרויקט הם: ידלין, חתני פרס נובל, הדרים, ניצנים, בארי, יסוד המעלה וסיני. בבתי הספר החלה הפעילות במפגש כיתתי בו הוסברה החשיבות של הנושא , הערך הסביבתי והערכי וחולקה ערכת חללית להרכבה עצמית לכל תלמיד ושליחת מייל עדכון להורים בנושא.

בעוד כשבועיים יתקיימו תערוכות בית ספריות של החלליות.  במעמד זה יחולקו תעודות הערכה על השתתפות בפרויקט לכלל התלמידים שהשתתפו, יבחנו החלליות השונות ומשקלן ובכל כיתה יהיה אלוף המחזור הכיתתי.

 

חללית לאיסוף פסולת אלקטרונית. צילום: דוברות העירייה
חללית לאיסוף פסולת אלקטרונית. צילום: דוברות העירייה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות