דף הבית / חדשות העיר משני / "החולדות מסתובבות לאור יום"

"החולדות מסתובבות לאור יום"

רונן דמארי

אוריה פריינטה, תושב שכונת כצנלסון אמר השבוע ל"גל גפן": "מזה מספר שבועות שיש בשכונת כצנלסון מכת חולדות, אבל לא רק כאן. יש גם מקרים בשכונת רמז ונווה חוף. לא מדובר בתופעה חד פעמית, יש מוקדי מחילות, החולדות מסתובבות ממש בחוץ לאור יום לפעמים. למשל אצלנו בבניין יש שיפוצים של תמ"א 38 אז החולדות עולות על הפיגומים והצליחו להגיע לקומות הגבוהות.

אני חייב לציין שכשאני פונה למוקד העירוני הוא מיד פותח קריאה, מגיע צוות טיפול, אין השתהות והקלת ראש בהופעת המכרסמים בתלונות שאני התלוננתי, אבל כשיש בעיה כל כך עמוקה שתקפה להרבה אזורים בעיר, הטיפול שנדרש מהעירייה הוא הרבה יותר מעמיק".

 

חבר המועצה ויו״ר ועדת הביקורת דורון אוזן התייחס לנושא ומסר:

"ברגע שלא מגבירים את כמות ימי הניקיון ועושים בדיוק ההיפך ולא מטפלים כראוי בבעיית האוכל והשאריות שחשופים לעיני כל ולא דואגים לפזר רעלים באותן שוחות ובמערכות הביוב – אז זו התוצאה. עוד בקדנציה הקודמת בדיון בהנהלה ד

דורון אוזן
דורון אוזן. צילום: יח"צ

רשתי להגביר את הטיפול בכל נושא ההדברה. אנו רגילים לשמוע סיפורים על חולדות בשכונות הוותיקות כמו רמת אליהו וכעת אנו מבינים שמדובר בבעיה רוחבית הנה לדוגמה שכונת כצנלסון, אמריקן קולוני במזרח, אברמוביץ ורמב"ם. חשוב להבין שהן יכולות לגרום לנזקים משמעותיים לצנרת ולתשתית הבניינים באותם שכונות. אילו היו מבצעים פעולות מנע זה לא היה קורה. אני מקווה שיהיה כעת שינוי בנושא".

 

מהעירייה נמסר בתגובה:

"ראשית נבהיר, מנתוני המוקד העירוני, אין כל שינוי בהיקף הפניות בנוגע לתלונות על מכרסמים שנצפו בעיר. ובכל זאת, כל מקרה ומקרה מטופל במיידי על ידי יחידת ההדברה העירונית. מנתוני הטיפול בקריאות עולה כי למעלה מ-90 מהם נובעים מליקויים במערכת הביוב הפרטית ומטיפול לקוי באשפה הביתית. בכל מקרה, ראש העירייה ביקש לקבל ממנהל יחידת ההדברה סקירה מלאה ודרכי טיפול על מקרים אלו".

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות