דף הבית / חדשות העיר משני / גליה מירון – מנכ"לית כפר הנוער ויצו נחלת יהודה

גליה מירון – מנכ"לית כפר הנוער ויצו נחלת יהודה

מי ליאור

גליה מירון מגיעה לכפר הנוער ויצו נחלת יהודה לאחר שניהלה במשך תשע שנים את בית הספר השש שנתי בכפר הנוער ויצו גן ונוף בפתח תקווה. במהלך שנות ניהולה פתחה מגמות חדשות ויוקרתיות והביאה את ביה"ס להישגים מרשימים.

"כפר הנוער ויצו נחלת יהודה הוא במובנים רבים עבורי הגשמה של חלום. אי ירוק ופורח במרכז הארץ, שיש בו מגמות בגרות מרתקות, כמו חקלאות אקולוגית אגרו-אקולוגיה, לימודי סביבה עם התמחות בכבאות והצלה; צוות חינוכי מנוסה, מחויב ואוהב, כפר אנרגטי ושוקק עם איכות חיים גבוהה", אומרת מירון ומוסיפה "בכוונתי להמשיך ולפתח את העשייה החינוכית והייחודית המתקיימת בכפר ובכך לתת נראות להישגיו המרשימים".

בתוך כך ציינה כי שנת הלימודים האחרונה הסתיימה במהפך באחוז התלמידים הזכאים לבגרות וייחסה זאת לתוצאת עבודה מקצועית ומסורה של הצוות החינוכי בכפר, לדבריה לצד זה בכוונתה  לרענן את קהל המטרה ולהרחיב את המנעד החינוכי בו: "בשנה הנוכחית בכוונתי לפתוח מגמות לימוד חדשות שיהוו אבן שואבת למגוון גדול של תלמידים מהעיר ומחוצה לה. אני מזמינה את כל מי שרוצה ללמוד באווירה ירוקה וכפרית לבוא וליהנות ממרקם החיים הייחודי שלנו, מבית הספר המצוין ומהפנימייה המעצימה והעוטפת".

המוטו החינוכי של גליה מירון: "תפקידו של כפר נוער להעניק חינוך איכותי, יוקרתי ובלתי מתפשר לכלל תלמידיו, כזה שיאפשר המשך צמיחה ומימוש הפוטנציאל האישי של הבוגרים בעתיד".

למירון תעודת הוראה ותואר ראשון בספרות אנגלית וצרפתית מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני בהצטיינות במנהל החינוך באוניברסיטת  U.N.N. באנגליה. בעברה מלאה תפקידים מרכזיים בהתוויות פדגוגיות חינוכיות ופיתוח צוותיי הוראה בקרן רש"י ברשויות העירוניות באשדוד ובבת ים.

מירון מגיעה מתפיסה ניהולית המתאפיינת בקידום מצוינות דרך הנעת תהליכים פדגוגיים, פיתוח צוות ויצירת שיתופי פעולה אקדמיים. גליה מירון, נשואה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בשוהם.

גליה מירון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות